حمایت مجلس موجب دلگرمی و تلاش بیشتر دولت است


حمایت مجلس موجب دلگرمی و تلاش بیشتر دولت است

تهران-ایرنا- معاون پارلمانی رئیس جمهور حمایت و پشتیبانی مجلس از رویکرد دولت را موجب دلگرمی و تلاش بیشتر در گره گشایی از مشکلات و تحقق مطالبات مردمی نمایندگان دانست.

به گزارش حوزه دولت ایرنا، «سید محمد حسینی» در پی قرائت بیانیه حمایتی نمایندگان مجلس نوشت: حسن ظن و اظهار لطف و محبت یکایک شما عزیزان نسبت به برادری که همواره و در هر سنگری سعی کرده در خدمت مردم و نظام اسلامی باشد، موجب قدردانی و سپاس فراوان است. بی تردید در پرتو مجاهدت، فداکاری، از خودگذشتگی و نیز همراهی، همدلی و تعامل سازنده قوا، تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب می‌توان در مسیر تعالی و پیشرفت کشور و خدمتگزاری به مردم گام برداشت. تشکر و تقدیر وکلای ملت را مایه دلگرمی و تلاش بیشتر همکاران در گره گشایی از مشکلات و تحقق مطالباتی می‌دانم.

سیدمحسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه (یکم خرداد ماه) بیانیه‌ای با امضای ۲۶۰ نفر از نمایندگان خطاب به رییس‌جمهور در مورد تعامل بین دولت و مجلس و عملکرد معاونت پارلمانی رئیس جمهور را قرائت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: تفاهم و تعامل سازنده بین دولت مردمی و مجلس شورای اسلامی هماهنگی و افزایش کارآمدی مجموعه دستگاه‌های اجرایی، پاسخگویی به مطالبات مردم شریف و ارتقاء سرمایه اجتماعی و تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است. بر خود لازم می‌دانیم از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه برادر جهادی، مومن، پاکدست، فسادستیز و انقلابی جناب آقای سید محمد حسینی قدردانی کرده و تعامل سازنده و ضابطه‌مند و فعالیت‌های بی شائبه ایشان و همکارانشان در جهت ایجاد تفاهم و همکاری بین دولت و مجلس را ارج می‌نهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022