پوتین: روسیه در سایه تحریم ها قوی تر می شود



پوتین: روسیه در سایه تحریم ها قوی تر می شود

رئیس جمهوری روسیه گفت که غرب نمی تواند کشوری را از سیاست، اقتصاد و ورزش جهان حذف کند و مسکو در سایه تحریم ها قوی تر می شود.

به نقل از راشا تودی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه غرب نمی تواند کشوری را از سیاست، اقتصاد و ورزش جهان حذف کند، تاکید کرد: هرطرفی سعی در منزوی کردن مسکو داشته باشد، نخست به خود آسیب می زند.

وی با اشاره به پیامدهای تحریم های غرب گفت که این تحریم ها به اقتصاد جهانی ضربه می زند و تنها روسیه نیست که از این تحریم ها متضرر می شود.

رئیس جمهور روسیه در جریان سخنرانی خود در مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفت: غرب نمی تواند کشوری را از سیاست جهانی حذف کند. وی تاکید کرد: هر کس تلاش کند روسیه را منزوی کند، ابتدا به خودش آسیب می زند، تحریم ها به همه آسیب می زند؛ چرا که اقتصادهای پیشرفته طی ۴۰ سال گذشته نرخ تورم فعلی را ندیده اند.


پوتین: روسیه در سایه تحریم ها قوی تر می شود

وی با تاکید بر اینکه روسیه در سایه تحریم ها قدرتمندتر می شود، نسبت به مصادره دارایی های روسیه هشدار داد و گفت: سرقت اموال دیگران هرگز به سرانجام خوبی منتهی نمی شود.

پوتین اظهار داشت: حمایت از پروژه های سرمایه گذاری اولویت دولت روسیه است، بنابراین مسکو هرگز خود را منزوی نخواهد کرد و هیچکس دیگر هم نمی تواند ما را از تجارت جهانی حذف کند.

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد: خروج برخی شرکت های خارجی از روسیه خوب است، چرا که شرکت هایی دیگری جای آنها را خواهند گرفت.

پوتین گفت: روسیه به عنوان بزرگترین صادر کننده گندم در جهان باقی خواهد ماند.

سایر رسانه‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !