‍ کشف 30 میلیارد و 800 میلیون ریال کالای احتکاری در مراغه


‍ کشف 30 میلیارد و 800 میلیون ریال کالای احتکاری در مراغه

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه گفت: انبار بزرگ کالاهای اساسی احتکار شده به ارزش 30 میلیارد و 800 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ «توحید فارسی» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این کالاها شامل ۴۰ تن سبوس گندم، ۴۰۰ تن انواع برنج ایرانی و خارجی، ۴۷ تن ضایعات لوبیا، ۵۰ تن نیتریت کربنات، ۱۰ تن سویا، ۲ تن جو، ۴۵ تن سیمان، یک تن گندم، ۴۰ تن سبوس برنج، ۱۰ تن زیرطوری کارخانه آردسازی، ۲۰ تن پودر کاکائو و ۲ تن سبوس جو است.

وی با بیان اینکه این کالاها از یک انبار در شهرک صنعتی مراغه و با هماهنگی اداره جهاد کشاورزی کشف و ضبط شد، بیان کرد: ماموران آگاهی محل احتکار را پس از تحقیقات فنّی شناسایی، و پس از اخذ دستور قضائی به همراه نماینده اداره جهاد کشاورزی نسبت به بازرسی اقدام کرده بودند.

وی با اشاره به دستگیر شدن یک نفر به عنوان متهم در این رابطه، بیان کرد: وی پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده یا کسب اخباری در زمینه احتکار کالاهای اساسی، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت با افرادی که در امنیت و نظام اقتصادی اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد قانونی و قاطع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید