استاندار : مطالبات چهارمحال و بختیاری در بالاترین سطح مدیریتی دنبال می‌شود 


استاندار : مطالبات چهارمحال و بختیاری در بالاترین سطح مدیریتی دنبال می‌شود 

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مطالبات استان در بالاترین سطح مدیریتی در حال پیگیری است، گفت:هیچ وعده غیرعملی به مردم داده نمی‌شود و اصل عمل بر مبنای انسجام و هم‌افزایی در دستور کار قرار دارد تا در سال‌های 1401 و 1402 تحولات مهمی در استان شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بروجن که با حضور مدیران چهارمحال و بختیاری برگزار شد، با تاکید بر حاکمیت فرهنگ خدمت جهادی تصریح کرد: در راستای تحقق این نوع حاکمیت تلاش شد اقدامات سرنوشت‌ساز برای ایجاد تحول در مسیر توسعه استان مدنظر باشد که بر این اساس تحقق بودجه ۱۴۰۰ استان با پیگیری‌های بسیار از ۳۵ درصد به ۷۵ درصد افزایش یافت.

حیدری با اشاره به تداوم پیگیری‌ها برای ایجاد تغییرات در بودجه‌ریزی مربوط به استان و کاهش مبلغ مالیاتی در سال ۱۴۰۱ یادآور شد: پس از بررسی‌های مختلف یک هزار میلیارد تومان از مبلغ مالیاتی استان در بودجه سال جاری کاهش یافت تا شرایط اعتباری بهتری برای چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ رقم بخورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری سفر رییس‌جمهور به استان را یکی از گام‌های توسعه‌ای استان برای جذب اعتبارات دانست و گفت: ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری برای جذب اعتبارات سفر شناسایی و در نشست‌های مختلف با وزرا و معاونان رییس‌جمهور بررسی شد تا با انجام سفر، مبلغ قابل‌توجهی از اعتبارات به استان اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد اعتبارات برگشت داده شود، اظهار داشت: لازم است تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای جذب اعتبارات، ظرفیت‌سازی کرده و برگشت اعتبارات به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌ریزی برای سفر به بخش‌ها و شهرهای مختلف پس از پایان سفرهای شهرستانی اشاره کرد و گفت: برای انتخاب مدیران از مدت‌ها قبل یک تیم انتصاباتی در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شده است تا در همراهی با گروه‌ها و جریان‌های مختلف انقلابی، این فرآیند را بررسی نماید، ملاک اصلی در انتخاب مدیران نیز پاک دست بودن، داشتن روحیه جهادی، مقابله با فساد، مردمی بودن و میدانی عمل کردن است.

وی یادآور شد: تلاش بر این است که فرآیند انتخاب مدیران عادلانه دیده شود، باید روحیه تعاون و تعامل در این حوزه بالا برود و کادرسازی صحیحی در کنار فرصت دادن به جوان‌ها انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ مدیر از میان جوانان دهه شصتی در جمع کادر مدیریتی استان مشغول به فعالیت شده‌اند، افزود: انتصابات مدیران کل در وزارتخانه‌ها نیز تابع فرآیندهایی است اما در همه موارد نگاه شایسته‌سالاری حاکم است.

حیدری به حفظ برخی مدیران تلاشگر و دغدغه‌مند برای اجرای امور اشاره و تصریح کرد: به‌هرحال برخی تغییرات مدیریتی اجتناب‌ناپذیر بوده و گاهی این جابه‌جایی‌ها لازم است و این به معنای بروز اشتباه و تخلف از سوی مدیران پیشین نیست.

وی بر شایسته‌سالاری و رعایت عدالت در انتخاب و انتصاب مدیران تاکید کرد و ادامه داد: هیچ شهر و یا قومیت خاصی مدنظر نیست و تلاش آن است که افراد بر اساس ملاک‌های تخصصی و علمی در راس امور قرار گیرند، به تمام مدیران کل نیز گفته شده است که در انتصابات شهرستانی عدالت را مدنظر داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با حضور مدیران فعال، جهادی، نوآور و دلسوز و با وجود همدلی و هم‌افزایی خوبی که در استان وجود دارد می‌توان به شکل‌گیری تحولات توسعه‌ای یکی پس از دیگری امید داشت.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه روند سفرهای شهرستانی، روز پنجشنبه به همراه جمعی از مسوولان استانی به شهرستان بروجن سفرکرده است.

بازدید از طرح‌های عمرانی و صنعتی در حال اجرا در شهرستان، حضور در نشست شورای اداری و دیدار با اقشار مختلف مردم در مسجد حاج کرامت بروجن از جمله برنامه‌های سفر کاری استاندار به شهرستان بروجن است.

شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج