استقبال مردم از اعدام سرشبکه باند زورگیر


استقبال مردم از اعدام سرشبکه باند زورگیر

مردم از قاطعیت دستگاه قضایی در اعدام سرشبکه باند زورگیری و سرقت مسلحانه شرق تهران استقبال کردند.

مردم مناطق مختلف تهران در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با سارقان زورگیر و خشن را خواستار شدند. علی صالحی درباره جزئیات این خبر گفت: این سارق مسلح با نام اختصاری (ر-ع) به همراه دو نفر از همدستانش باند زورگیری و سرقت مسلحانه‌ای را تشکیل داده بودند و با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح در منطقه شرق تهران به ویژه محلات جوادیه و تهرانپارس، اقدام به سرقت طلاجات مردم مبادرت می‌کردند.

دادستان تهران گفت: این افراد پس از گشت زنی با موتورسیکلت، سوژه خود را از بین بانوان انتخاب می‌کردند و پس از تهدید و ترساندن مالباخته با قمه و خنجر به وسیله قیچی آهن بُر طلا‌های بانوان را بریده و سرقت می‌کردند.

دادستان تهران افزود: این سارقان مسلح همچنین اقدام به ضرب و جرح و سرقت مقرون به آزار مالباختگان می‌کردند. صالحی خاطر نشان کرد: پس از طی مراحل دادرسی، اثبات جرم محاربه از طریق سرقت مسلحانه و صدور حکم اعدام در خصوص متهم (ر-ع)، این حکم در دیوان عالی کشور تأیید و صبح امروز به مرحله اجرا گذاشته شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با هشدار به هنجارشکنان و اخلال گران امنیت عمومی تاکید کرد: افرادی که سودای چنین جرایم را در سر می‌پرورانند، بدانند که دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم، تعارف ندارد و با مجرمان، بدون اغماض و قاطعانه برخورد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403