هواوی از چهار لپ‌تاپ جدید با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل رونمایی کرد


هواوی از چهار لپ‌تاپ جدید با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل رونمایی کرد

هواوی طی یک رویداد ویژه آنلاین چهار لپ‌تاپ به همراه یک مانیتور جدید را معرفی کرد که تمامی این لپ‌تاپ‌ها مجهز به پردازنده‌های نسل 12 اینتل هستند و از 16 گیگابایت رم و حداقل 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برند.

هواوی از چهار لپ‌تاپ جدید با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل رونمایی کرد
بنابر اخبار، نخستین لپ‌تاپ معرفی شده هواوی میت بوک ۱۶s قدرتمند است که دارای یک نمایشگر LCD لمسی ۱۶ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲، وضوح تصویر ۲۵۲۰ در ۱۶۸۰ پیکسل و روشنایی ۳۰۰ نیت است. این پنل از کنتراست ۱۵۰۰:۱ بهره می‌برد و از sRGB پشتیبانی ۱۰۰ درصدی دارد.

کاربران برای خرید این لپ‌تاپ ۳ گزینه در زمینه پردازنده پیش روی خود دارند که شامل پردازنده ۱۲ هسته‌ای i۵-۱۲۵۰۰H به همراه پردازنده ۱۴ هسته‌ای i۷-۱۲۷۰۰H و یا پردازنده ۱۴ هسته‌ای i۹-۱۲۹۰۰H می‌شوند. پردازش گرافیکی این مدل نیز برعهده Iris Xe اینتل است و در زمینه حافظه نیز گزینه‌های ذخیره‌سازی NVMe PCIe معادل ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت به همراه رم ۱۶ گیگی LPDDR۴x است.

گفتنی است که این محصول با باتری ۸۴ واتی و شارژر ۱۳۵ واتی، بنابر مدل پردازنده قیمتی بین ۱۰۴۹ دلار الی ۱۴۹۹ دلار خواهد داشت.

دومین مدل معرفی شده توسط این کمپانی دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰، وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت است. این پنل همچنین ۱۰۰ درصد از طیف رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند و دارای کنتراست ۱۲۰۰:۱ است.

این لپ‌تاپ با دو گزینه پردازنده i۷-۱۲۷۰۰H و i۵-۱۲۵۰۰H عرضه خواهد شد و پردازش گرافیکی همچنان برعهده Iris Xe است. این محصول همچنین دارای رم ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR۴x و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی NVMe PCIe است.

مدل D۱۶ دارای باتری ۶۰ واتی و شارژر ۶۵ واتی است و بسته به دو مدل پردازنده ۸۵۴ دلار و ۱۰۰۴ دلار قیمت دارد.

میت بوک ۱۴ نیز دارای نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی با نسبت تصویر ۳:۲ و وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به همراه حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت و کنتراست ۱۵۰۰:۱ است. این لپ‌تاپ نیز دارای ۲ گزینه پردازنده ۱۲ هسته‌ای i۷-۱۲۶۰P و ۱۲ هسته‌ای i۵-۱۲۴۰P است.

این مدل که در زمینه پردازنده گرافیکی، رم و فضای ذخیره‌سازی مشابه مدل‌های اشاره شده است، یک باتری ۵۶ واتی با شارژر ۶۵ واتی دارد و قیمت دو مدل پردازنده آن ۹۱۴ دلار و ۱۰۴۹ دلار هستند.

چهارمین و آخرین لپ‌تاپ معرفی شده توسط هواوی نیز دارای نمایشگر ۱۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است، همچنین دارای کنتراست ۱۰۰۰:۱ و روشنایی ۳۰۰ نیت است و از طیف رنگی sRGB به شکل ۱۰۰ درصدی پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است که پردازنده، رم، فضای ذخیره‌سازی و باتری این مدل مشابه میت بوک ۱۴ هستند و با توجه به مدل پردازنده برچسب‌های قیمتی ۷۹۴ دلاری و ۸۹۹ دلاری روی خود خواهد داشت.

در پایان هم نوبت به یک مانیتور می‌رسد که ۲۳.۸ اینچی است، نسبت تصویر ۱۶:۹ به همراه وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. حداکثر روشنایی آن ۲۵۰ نیت است، دارای کنتراست ۱۰۰۰:۱ است تا ۹۰ درصد از طیف رنگی P۳ و ۱۰۰ درصد از طیف رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است که این نمایشگر دارای رفرش ریت ۷۵ هرتزی می‌تواند با چرخش به حالت کاملا عمودی دربیاید و همچنین تا ۱۱۰ میلی‌متر بالا می‌رود و گردشی با زاویه ۱۶ درجه دارد. این مانیتور غیر از درگاه USB-C، تمامی درگاه‌های استاندارد را داراست و در هنگام عرضه ۱۱۹ دلار قیمت خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا