سکه امامی 14٫5 میلیون تومان شد/ قیمت دلار و یورو امروز 1401/03/05


سکه امامی 14٫5 میلیون تومان شد/ قیمت دلار و یورو امروز 1401/03/05

سکه امامی، طی معاملات امروز درکنار طلا 18 عیار با افزایش قیمت همراه شد و به 14 میلیون و 520 هزار تومان رسید. نوشته سکه امامی 14٫5 میلیون تومان شد/ قیمت دلار و یورو امروز 1401/03/05 (https://tejaratnews.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b7%d9%84%d8%a7-%d9%88-%d8%b3%da%a9%d9%87-5-%d8%ae%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af-1401) اولین بار در تجارت‌نیوز...

به گزارش تجارت‌نیوز، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۸ صبح به وقت شرقی با ۳.۷۰ درصد کاهش به ۱۸۴۹ دلار و ۹۰ سنت و طلای آمریکا نیز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۱۸۵۰ دلار و ۹۰ سنت رسید.

ایسنا نوشت، طلا در روز چهارشنبه پس از یادداشت‌های نشست ماه مه فدرال رزرو مبنی بر اینکه بانک مرکزی نرخ بهره را ۵۰ واحد در ماه ژوئن و جولای افزایش خواهد داد تا با تورم مقابله کند، کاهش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان، اعلام کرد که دارایی‌های آن در روز چهارشنبه از ۱۰۶۸.۰۷ تن در روز گذشته ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۰۶۹.۸۱ تن رسید.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۵ درصد کاهش به ۲۱.۸۶ دلار رسید، پلاتین ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۹۴۳.۱۵ دلار رسید و پالادیوم با تغییر اندکی در ۲۰۰۶.۶۱ دلار معامله شد.

پیش‌بینی قیمت طلای داخلی

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی درخصوص پیش‌بینی قیمت طلای داخلی به تجارت‌نیوز گفت: من روند طلا را در بلندمدت افزایشی پیش‌بینی می‌کنم.

وی همچنین روند دلار قیمت دلار را تا پایان سال صعودی پیش‌بینی کرد و گفت: ممکن است دلار سقف‌های جدیدی را ببیند.

قیمت دلار در بازار امروز

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در صرافی‌‌‌ بانکی امروز ۵ خرداد برای فروش ۲۵ هزار و ۸۹۳ تومان بود. این صرافی‌ دلار را از مردم با قیمت ۲۵ هزار و ۶۳۵ تومان خریداری می‌کنند.

‌‌قیمت یورو در بازار امروز

قیمت یورو در بانک مرکزی نیز ۴۴۷۷ تومان اعلام شد. امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌‌‌ها بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۱۱۳ تومان اعلام شد. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۸۳۳ تومان است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

طبق نرخ‌‌‌ها اعلامی اتحادیه طلا و سکه تا ساعت ۱۸، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت طلا برای هر گرم طلا ۱۸ عیار، یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۶۳۸ تومان اعلام شد.

نیم‌سکه، هشت میلیون و تومان در بازار معامله می‌شود. قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب پنج میلیون تومان و دو میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است.

آخرین اخبار حوزه طلا را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر