آرامش و ثبات بازار چهارمحال و بختیاری با افزایش نظارت‌ها تامین می‌شود


آرامش و ثبات بازار چهارمحال و بختیاری با افزایش نظارت‌ها تامین می‌شود

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد ثبات در بازار و تامین کالاهای اساسی از اولویت‌های اجرایی در شرایط کنونی است، گفت: عده‌ای در تلاش برای برهم زدن آرامش بازار استان بودند که با افزایش نظارت‌ها و جلوگیری از احتکار این آرامش حفظ و تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در جمع مردم شهرستان بروجن در مسجد حاج کرامت این شهر افزود: با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در دولت سیزدهم، عدالت در توزیع یارانه‌ها برقرار می‌شود که با وجود مشکلات در ابتدای اجرای این طرح به زودی اقتصاد کشور از شرایط نابسامان امروز نجات خواهد یافت.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در آغاز فعالیت خود با مشکلات اعتباری مواجه بود اما با اقدامات مختلف از بروز چالش در کشور جلوگیری کرد.

حیدری با بیان اینکه وجود مشکلات توسعه‌ای در سطح استانی را نمی‌توان نادیده گرفت، تصریح کرد: رفع این مشکلات در سطح کلان مدیریتی در حال پیگیری است، در برخی مواقع نیز حل مسائل و اجرای برنامه‌ها به اختصاص اعتبارات بستگی ندارد بلکه نیازمند اقدام جهادی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دولت در راستای حل مشکلات کشور گام‌های اساسی برداشته است، مردمی بودن مسوولان در این دولت همواره مورد تاکید است و در این راستا در چهارمحال و بختیاری نیز سفرهای شهرستانی از مناطق کمتر برخوردار آغاز شد.

وی به اتخاذ تصمیمات مختلف در نشست شورای اداری استان به میزبانی شهرستان بروجن برای حل مشکلات این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون اقدامات مطلوبی در بخش مسکن در استان در حال انجام است و با اجرای طرح‌های اقدام ملی مسکن در شهرستان‌ها فرصت‌های شغلی مناسبی نیز ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه روند سفرهای شهرستانی، روز پنجشنبه به همراه جمعی از مسوولان استانی به شهرستان بروجن سفرکرده است.

بازدید از طرح‌های عمرانی و صنعتی در حال اجرا در شهرستان، حضور در نشست شورای اداری و دیدار با اقشار مختلف مردم در مسجد حاج کرامت بروجن از جمله برنامه‌های سفر کاری استاندار به شهرستان بروجن است.

شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل