ده میلیونُمین خودروی کیا به مشتری آمریکایی هدیه داده شد


ده میلیونُمین خودروی کیا به مشتری آمریکایی هدیه داده شد

کیا از سال 1993 در آمریکا مشغول به فعالیت است. ولی به تدریج با بهبود محصولات خود از سال 2010 توانست محبوبیت بسیاری به دست آورد، به طوری که اخیرا به یک نقطه عطف مهم رسیده و ده میلیون اُمین خودروی خود را به مشتری تحویل داده است.ده میلیونُمین...

کیا از سال 1993 در آمریکا مشغول به فعالیت است. ولی به تدریج با بهبود محصولات خود از سال 2010 توانست محبوبیت بسیاری به دست آورد، به طوری که اخیرا به یک نقطه عطف مهم رسیده و ده میلیون اُمین خودروی خود را به مشتری تحویل داده است.

ده میلیونُمین خودروی فروشی کیا، یک کراس اوور برقی قرمزرنگ مدل EV6 بوده که توسط خانم خوش‌شانسی به نام مونتی چاروفونگ خریداری شده است. جالب اینکه مونتی حتی یک پنی هم بابت خرید خود پرداخت نکرده و در واقع کیا، این EV جذاب را به او هدیه می‌دهد!

ده میلیونُمین خودروی کیا به مشتری آمریکایی هدیه داده شدKia EV6

کیا همچنین به مناسبت فروش ده میلیونُمین ماشین خود، مبلغ 10 هزار دلار به مؤسسات غیردولتی کمک کرده است.

خودروی EV6 خواهرخوانده هیوندای آیونیک 6 و جنسیس GV60 است که طرفداران بسیاری در آمریکا دارد. زمانی که کیا برای نخستین بار پا به بازار ایالات‌متحده گذاشت، تنها دو خودرو برای عرضه داشت. ولی با گذشت تقریبا 3 دهه رشد و پیشرفت قابل‌ملاحظه، اکنون محصولات این کمپانی کره‌ای می‌تواند نیاز رانندگان آمریکایی را به خوبی برآورده سازد. از هاچبک کوچک ریو گرفته تا شاسی بلند غول‌آسای تلوراید، سبد محصولات مختلف کیا با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج