آمار شناسایی روزانه بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه به یک نفر کاهش یافت


آمار شناسایی روزانه بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه به یک نفر کاهش یافت

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: یک مورد بیمار مثبت بستری در شبانه روز گذشته در سطح استان شناسایی شد که نسبت به روز قبل یک نفر کمتر شده است.

«مهدی محمدی» عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۲۷ نفر است که نسبت به روز قبل یک نفر کمتر است.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند و حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

محمدی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان نداشتیم، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۳۸ نفر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۱۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

۱۲ شهرستان کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۳۰ اردیبهشت ۱۲ شهرستان استان در وضعیت زرد و ۲ شهرستان دیگر در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، دالاهو، روانسر، قصرشیرین، اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی، هرسین، پاوه و صحنه و کنگاور در وضعیت زرد و شهرستان‌های جوانرود و سنقروکلیایی در وضعیت آبی قرار دارند.

وی گفت: براساس رنگ بندی قبلی (جمعه ۲۳ اردیبهشت) شهرستان‌های کرمانشاه، دالاهو، روانسر، قصرشیرین، اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی، هرسین، پاوه و صحنه در وضعیت زرد و شهرستان‌های کنگاور، جوانرود و سنقروکلیایی در وضعیت آبی قرار داشتند.

به گزارش ایرنا، در مدت ۴۶۶ روز فعالیت ۴۱ مرکز تجمیعی کرمانشاه، تاکنون نزدیک به سه میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا به مردم استان تزریق شده است.

مردم استان کرمانشاه بیش از ۷۸/۵ درصد نوبت اول، ۷۷/۸ درصد نوبت دوم و ۴۶/۸ درصد نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی