وزیر راه و شهرسازی مشکلات طرح مسکن هزار و 100 واحدی قرچک را بررسی کرد


وزیر راه و شهرسازی مشکلات طرح مسکن هزار و 100 واحدی قرچک را بررسی کرد

قرچک - ایرنا - رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به نمایندگی از آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران اسلامی با حضور در شهرستان قرچک از طرح مسکن یکهزار و 100 واحدی قرچک موسوم به سبحان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رستم قاسمی روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه به شهرستان قرچک، از طرح مسکونی یکهزار و ۱۰۰ واحدی موسوم به سبحان بازدید کرد و در جریان مشکلات این مجتمع مسکونی که با وجود تکمیل شدن، سال‌ها خالی و بدون سکنه باقی مانده قرار گرفت.
این طرح از ۱۸ سال پیش در ضلع شمالی کمربندی شمالی قرچک احداث شده و به دلیل برخی از مشکلات با وجود آن که بیش از هفت سال از تکمیل شدن آن می‌گذرد، امکان واگذاری و فروش آن فراهم نشده است.
تأمین نشدن زیرساخت‌ها و سرانه‌های شهری، عدم تأمین فضای آموزشی برخی از مشکلات بدهی به بانک و عدم دریافت پایان کار از شهرداری مشکلاتی است که باعث شده تا کنون حتی یک واحد این مجتمع واگذار نشود.
قرار است رستم قاسمی در جریان بازدید از شهرستان قرچک، ضمن بازدید از بیمارستان شهید ستاری، از بافت فرسوده قرچک بازدد کرد و پس از دیدار با خانواده شهدا، طرح اتصال شهرک صنعتی قرچک به بزرگراه غدیر را بررسی کند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06