اتصالِ درگاه الکترونیکی شهرداری کرج به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند


اتصالِ درگاه الکترونیکی شهرداری کرج به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

کرج - ایرنا- شهردار کرج اعلام کرد: برای نخستین بار در بین کلانشهر های کشور ، درگاهِ خدمات الکترونیک شهرداری کرج به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» متصل شد.

به گزارش ایرنا«مصطفی سعیدی سیرایی » روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت : اتصال درگاه خدماتِ الکترونیک شهرداری به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» که به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و با هدف کاهش مراجعات حضوری و تقویت رفاه حال شهروندان ، ارتقای بهره وری، کاهش ضریب خطای سازمانی، افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات و بهبود سلامت اداری و مالی صورت پذیرفت.

وی بیان داشت : شهروندان کرجی با مراجعه به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به نشانی My.gov.ir می توانند از خدماتِ الکترونیک چندین نهاد از جمله بهزیستی، امور مالیاتی، فرهنگ و ارشاد اسلامی وامثال آنها به صورت یکجا بهره مند شوند که با توجه به تمرکز این درگاه بر احراز هویت پیامکی استفاده کنندگان، گام بسیار موثری در جهت توسعه خدماتِ غیرحضوری شهرداری کرج خواهد بود.
شهردار کرج گفت : پرداخت عوارض خودرو و برخی قبوضِ دیگر، ثبت پیام در سامانه ۱۳۷، استعلامات و نقل و انتقالات، دسترسی به اطلاعات سامانه شفافیت، دانلود فرم های سازمانی، دریافت نقشه های هوشمند شهر و سایر خدمات اداری از جمله مواردی هستند که در درگاه خدمات الکترونیک شهرداری کرج در حال ارائه می باشند و با اتصال آن به پنجره ملی خدماتِ دولت هوشمند، بی شک امکانِ استفاده از این خدمات برای تعداد بیشتری از شهروندان گرامی مهیا می شود.

وی بیان داشت : این اقدام با حمایت شورای اسلامی شهر و پیگیری شهردار در جهت خدمات دولت الکترونیک محقق شده و اکنون به صورت آزمایشی فعال شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...