فشار شبکه توزیع آب چهار محله شهر کرمانشاه تقویت شد


فشار شبکه توزیع آب چهار محله شهر کرمانشاه تقویت شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک شهر کرمانشاه گفت: با رینگ خط لوله 100 پلی اتیلن به 150 آزبست، شبکه توزیع آب شهر کرمانشاه در محدوده تپه فتحعلی، خان آب شرب چهار محله این شهر با جمعیتی بیش از سه هزار نفر تقویت شد.

به گزارش ایرنا؛ «فرشاد حیاتی» عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران توضیح داد: اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه و اکیپ اجراییات شهرستان در راستای تقویت فشار شبکه توزیع آب محله های بازرگانی، شهرک بعثت و بخش هایی از محله جعفرآباد و تپه فتحعلی خان عملیات رینگ شبکه توزیع آب این محلات را انجام داد.

وی زمان اجرای این عملیات را ۲ روز اعلام کرد و افزود: با اتمام عملیات فوق که شامل لوله گذاری به متراژ ۱۰۰ متر با لوله پلی اتیلن و دو مورد رینگ شبکه در محدوده تپه فتحعلی خان بود شبکه توزیع آب شرب محله های مذکور تقویت شد.

حیاتی در پایان ضمن اشاره به گستردگی شبکه توزیع آب در محدوده امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه، خاطر نشان ساخت: از مشترکین گرامی خواهشمندیم به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و رفع به موقع حوادث احتمالی در صورت مشاهده هر گونه حادثه و یا هدر رفت آب مراتب را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در میان بگذارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

این استان ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...