استانداری کرمانشاه از ابتکارات در مدیریت پسماند حمایت می‌کند


استانداری کرمانشاه از ابتکارات در مدیریت پسماند حمایت می‌کند

کمانشاه - ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: از برنامه‌ها و راهکارهای جدید به منظور راه اندازی سایت پسماند و نخاله در شهر کرمانشاه و دیگر شهرهای استان حمایت خواهیم کرد و از دستگاه‌های اجرایی ذیربط نیز می‌خواهیم که در این راستا برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

به گزارش ایرنا؛ «منوچهر فخری" عصر پنجشنبه در جلسه بازیافت و ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع معضل دفن زباله و آثار سوء آن بر محیط زیست و منابع طبیعی استان که با حضور مدیر بنیاد توسعه سازمان های مردم نهاد و مسئولینی از وزارتخانه جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست کشور در استانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: مدیریت ارشد استان با جدیت پیگیر موضوع مدیریت پسماند و ارائه راهکارهای عملی برای ایجاد شرایط بهتر در این زمینه است و ما از هر برنامه جدیدی برای راه اندازی سایت پسماند کرمانشاه و دیگر شهرها حمایت خواهیم کرد.

وی از دستگاه های ذیربط در استان خواست که با تلاش بیشتر به موضوع راه اندازی سایت پسماند ورود پیدا کنند و در این راستا جدیت و اقدام عملی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: برای سفر رئیس جمهور به استان اعتبار خوبی برای سایت پسماند پیشنهاد کرده ایم و همه امکانات و شرایط برای مدیریت پسماند در کرمانشاه وجود دارد که در این زمینه شهرداری موظف است برنامه های خود را اجرایی و عملیاتی کند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۱ شهر و ۲ هزار ۵۹۵ روستا دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند