لغو بازی تیم ملی روی هوا ، پایان رویای ویزای کانادا


فدراسیون فوتبال کانادا در حالی خبر لغو بازی دوستانه ایران و کانادا را اعلام کرد که گروهی از مسئولان فدراسیون فوتبال روی هوا و در حال سفر به ترکیه هستند. به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که لغو بازی ایران و کانادا به دلایل غیرورزشی قابل...

فدراسیون فوتبال کانادا در حالی خبر لغو بازی دوستانه ایران و کانادا را اعلام کرد که گروهی از مسئولان فدراسیون فوتبال روی هوا و در حال سفر به ترکیه هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که لغو بازی ایران و کانادا به دلایل غیرورزشی قابل پیش‌بینی بود، مسئولان فدراسیون فوتبال امروز همراه چند بازیکن تیم ملی به استانبول سفر کردند تا فردا برای دریافت ویزا به سفارت کانادا در ترکیه بروند اما به نوشته طرفداری در حالی که میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال به اتفاق بهرام رضاییان عضو هیات رئیسه، حسن کامرانی‌فر دبیرکل، حامد مومنی دپارتمان تیم ملی و چند بازیکن تیم ملی در پرواز بیزینس کلاس روی هوا و در حال سفر به ترکیه بودند، فدراسیون فوتبال کانادا از طریق توییتر خبر لغو بازی ایران و کانادا را اعلام کرد.

قرار بود گروهی دیگر از بازیکنان تیم ملی هم فردا برای دریافت ویزای کانادا راهی آنکارا شوند. این سایت همچنین نوشته؛ اگر فدراسیون فوتبال کانادا یک روز دیرتر خبر لغو بازی را اعلام می کرد، دوستانی که آرزو داشتند ویزای کانادا در گذرنامه های شان ثبت شود به این آرزوی خود می رسیدند!

به هر حال ساعتی دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال در فرودگاه ترکیه از پرواز بیزینس کلاس پیاده می‌شوند و تازه در استانبول به آنها می‌گویند بازی ایران و کانادا لغو شده است و شما دیگر به ویزا نیازی ندارید.

البته از همان روزهای اول قابل پیش‌بینی بود کانادا این بازی را لغو می‌کند اما شوق دریافت ویزا باعث شد عده ای روی برگزاری این بازی بی دلیل پافشاری کنند. نتیجه این پافشاری یک ضرر مالی سنگین به دلیل پرواز بیزینس کلاس آقایان به استانبول و خرید بلیط سفر به آنکارا برای تمامی مربیان و بازیکنان تیم ملی و هزینه هتل در ترکیه بوده و علاوه بر آن تیم ملی هم فرصت مناسب برای پیدا کردن حریف تدارکاتی را از دست داده است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا