ورود 3 فلسطینی به پادگان صهیونیستی در زمان خواب سنگین نظامیان


ورود 3 فلسطینی به پادگان صهیونیستی در زمان خواب سنگین نظامیان

3 جوان فلسطینی هنگامی که نظامیان صهیونیستی در خواب سنگین بودند وارد یکی از پادگان‌های این رژیم و سپس خارج شدند.

شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳ جوان فلسطینی صبح روز چهارشنبه به یکی از پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی در رام الله نفوذ کرده و به مدت ۲ ساعت آزادانه پرسه زدند و از آن‌جا خارج شدند. در تمام این مدت، نظامیان صهیونیستی در خواب سنگین بودند و کسی متوجه حضور آن‌ها نشد.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی کان، این ۳ جوان فلسطینی غیرمسلح بودند و پس از بریدن حصار، وارد پادگان شدند. ارتش اشغالگر مدعی است که این ۳ جوان قصد سرقت مهمات و تجهیزات نظامی را داشتند.

در نهایت ساعت ۵ صبح به طور تصادفی یکی از نظامیان خانم متوجه حضور این ۳ فلسطینی شده و پس از فرار آن‌ها با نیرو‌های امنیتی پادگان تماس گرفته و این موضوع را اطلاع داده است. جستجو‌ها برای یافتن این ۳ فلسطینی در روستا‌های همجوار همچنان ادامه دارد و صهیونیست‌ها این را یک خطر جدی عنوان کردند.

در این پادگان یک گردان مرزبانی و یک گروهان ارتش رژیم صهیونیستی مستقر هستند. پیش از این نیز جوانان فلسطینی در این پادگان دست به چنین عملیات‌هایی زده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در حالی به خواب فرو رفته‌اند که در پی اقدامات و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم همه سفارتخانه و پایگاه‌های خود را به حالت آماده‌باش در آورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل