فرماندار مهریز: تامین معیشت کارگران باعث تقویت بنیه اقتصادی می‌شود


فرماندار مهریز: تامین معیشت کارگران باعث تقویت بنیه اقتصادی می‌شود

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز باتاکید بر توجه کارفرمایان و مدیران به رفع مشکلاتی معیشتی کارگران گفت: رفع مشکلات این قشر به تقویت بنیه اقتصادی جامعه کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز پنجشنبه در جمع تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و کارگران شهرستان مهریز با تبیین نقش واحدهای تولیدی و صنعتی در تحقق شعار سال ادامه داد: امید آن می رود با حضور و تلاش کارگران سخت‌کوش بیش از گذشته گام‌های مؤثری در رفع مشکلات کشور برداشته شود.

وی در خصوص حمل بار واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان نیز بیان کرد: از واحدهای تولیدی و صنعتی انتظار می رود در بحث جابجایی بار از ظرفیت‌های بومی و کامیونداران محلی استفاده کنند که موجب کمک به کارگران و رونق اقتصادی منطقه است .

فرماندار مهریز همچنین از واحد تولیدی سیمان شهرستان مهریز که جزو واحدهای موفق تولیدی در سطح استان و کشور است بازدید و حمایت بیشتر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی را مورد تاکید قرار داد.

هم‌اکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر در ۳۷۸ شرکت تعاونی صنعتی، تولیدی، خدماتی، کشاورزی و دامداری شهرستان مهریز در سه گرایش تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت دارند.

یک هزار و ۱۶۲ کارگاه کوچک و بزرگ با حضور ۱۰ هزار و ۷۴۶ نفر در این شهرستان فعال است و در شهرک‌های صنعتی مهریز شامل شهید چمران ، ۱۹۶ هکتاری ، هرفته ، ناحیه صنعتی بهادران و شهرک سنگ و یزد مهر افزون بر سه هزار نفر اشتغال دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

معاون فرماندار یزد: رسانه‌ها نقش اصلی در تقویت سرمایه اجتماعی دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد گفت: رسانه‌های گروهی با تهیه، تولید و انتشار محتواهای مناسب و مفید نقش اصلی را در تقویت سرمایه اجتماعی دارند.

ابوالفضل اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انعکاس به موقع و صحیح اخبار و گزارشات در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف گروهی موجب اعتمادآفرینی و امیدبخشی است .

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در حوزه اطلاع رسانی صورت گرفته، ادامه داد: یکی از بهترین ابزارها برای جلب مشارکت آحاد مردم در برنامه‌ها و کمک به دولت و نظام در تحقق اهداف استفاده از رسانه‌های گروهی است .

اکبری بیان کرد: رسانه‌های گروهی با تهیه و انتقال درست اخبار و انعکاس مطالب به مردم نقش اصلی در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی دارد و یکی از مهمترین الزامات مسئولان برای توفیق در امور و رسیدن به اهداف در بخش‌های مختلف بهره‌گیری درست از رسانه هاست.

فرماندار مهریز: تامین معیشت کارگران باعث تقویت بنیه اقتصادی می‌شود

وی اظهار کرد: فعالیت به موقع و جدی رسانه‌های گروهی با تهیه و انعکاس اخبار و گزارشات و سایر محتواهای مورد نیاز از برخی مشکلات پیشگیری می‌کنند.

معاون فرمانداری یزد یکی از ابعاد جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب‌اسلامی را بهره‌گیری از رسانه‌ها برای انعکاس خدمات نظام به مردم ذکر کرد.

اکبری گفت: مجموعه دولت و فرمانداری برای انجام وظایف و کمک به توسعه شهرستان از ظرفیت رسانه‌های گروهی استفاده می‌کند و زمینه برای همکاری فراهم است.

از جمعیت یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا