راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها، بشکه باروت است و منطقه را شعله‌ور می‌کند


راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها، بشکه باروت است و منطقه را شعله‌ور می‌کند

گروههای مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز پنجشنبه، برای بررسی تحولات قدس اشغالی، نشست فوق‌العاده‌ای برگزار و بیانیه‌ای منتشر کردند.

گروههای مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز پنجشنبه، برای بررسی تحولات قدس اشغالی ، نشست فوق‌العاده‌ای برگزار و بیانیه‌ای منتشر کردند.

رادیو «صوت القدس» ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، گروههای مقاومت فلسطین و اتاق عملیات مشترک، از نزدیک اظهارات و تجاوزات رژیم موقت صهیونیستی را پیگیری می‌کنند و دولت این رژیم را مسئول تبعات این تجاوزات می‌دانند.

مقاومت فلسطین با بیان اینکه به همراه ملت این کشور، از دستاوردهای عملیات «شمشیر قدس» عقب نخواهند نشست و برای پاسخگویی به این رژیم، به تجاوزات آن پاسخ خواهند داد، تأکید کرد: «از مردم خود در قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ می‌خواهیم که از فردا جمعه در صحنهای مسجدالاقصی گرد هم جمع شوند تا از الاقصی دفاع کنند».

این گروهها ضمن اعلام بسیج عمومی، به رژیم صهیونیستی نسبت به انجام هر گونه حماقت و اجازه دادن برای یورش به مسجدالاقصی از طریق راهپیمایی پرچم هشدار داده و خاطر نشان کردند، این طرح به منزله بشکه باروتی است که منفجر خواهد شد و سراسر منطقه را شعله‌ور خواهد کرد.

مقاومت فلسطین با بیان اینکه مقدس خط قرمز است و ملت فلسطین در برابر این طرح ایستادگی کرده و به هر نحوی با آن مقابله خواهد کرد، عنوان کرد: «با توجه به تحولات و تهدیدهای صهیونیستی از مردم خود می‌خواهیم که با در دست داشتن پرچهای فلسطین، به خیابانها بریزند و در مناطق تماس، با دشمن، وارد درگیری مستقیم شوند».

راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها، بشکه باروت است و منطقه را شعله‌ور می‌کند

این گروهها با اشاره به اینکه عواقب حملات صهیونیستها به مسجدالاقصی، محدود به اراضی فلسطین نخواهد بود تأکید کردند که پاسخ به صهیونیستها، سراسر منطقه را شعله‌ور خواهد کرد.

راهپیمایی پرچم به مناسبت سالروز اشغال بخش قدیمی قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۹۶۷ برگزار می‌شود. صهیونیستها مدعی هستند که شهر قدس به صورت کامل، پایتخت این رژیم جعلی است، ولی مردم فلسطین تأکید دارند که قدس پایتخت کشور آنان خواهد بود.

در همین ارتباط، روزنامه عبری «معاریو» اخیرا اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در برابر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (ماس) در غزه، ناتوان است. این روزنامه گزارش داد، رژیم صهیونیستی جنگها و عملیاتهای نظامی زیادی برای نابودی جنبش حماس در غزه انجام داد، ولی راه به جایی نبرده است؛ زیرا هیچ عملیات نظامی نتوانست به حماس آسیب بزند.

سایر رسانه‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...