وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی + رزرو تور با 40 درصد تخفیف


تور مشهد ارزان با قطار | تور کیش ارزان | تور قشم ارزان

وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی + رزرو تور با 40 درصد تخفیف

تصمیم‌گیری در مورد اینکه وسایل موردنیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی، چه چیزهایی می‌تواند باشد ممکن است کمی دشوار به نظر می‌رسد. شما چه بخواهید برای یک هفته در مشهد بمانید و چه برای ۲ یا ۳ روز موردی ندارد . مهم این است که چمدان خود را از وسایلی پر کنید که برای شما ضروری‌تر هستند

اما در طول این سفر چه وسایل را باید به همراه خود داشته باشیم؟ همراه داشتن چه چیزی در این سفر می تواند برای ما مناسب تر باشد؟ ممکن است در زمان شروع جمع کردن وسایل همه چیز بری شما مهم به نظر برسند اما برای اینکه فقط وسایل مهم را انتخاب کنید و وسایل غیر ضروری را با خود به مسافرت نبرید، ما لیستی را تهیه کرده ایم که به شما بتواند در این کار کمک کند.

وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی + رزرو تور با 40 درصد تخفیف

وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی- چمدان

از ضروریات مسافرت یک چمدان یا کوله مناسب برای چیدن لباس‌ها و وسایل ضروری موردنیاز است

اما چه کوله یا چمدانی می تواند برای شما مناسب تر باشد؟ کوله یا چمدانی مناسب است که قابل‌اعتماد بوده و کیفیت بالایی داشته باشد. چمدان و کوله های زیادی برای انتخاب وجود دارد اما باید شما چیزی را استفاده کنید که نه‌تنها می‌تواند کارآمد باشد بلکه جابه‌جاکردن آن نیز آسان است.

این نکته به این معنی است که چمدان، هم به‌اندازه ای کوچک و جمع‌وجور باشد که بتوان آن را برای رفتن به هر مکانی جابه‌جا کرد و هم به اندازه ای بزرگ باشد که بتوان، وسیله‌ای که نیاز هست را در آن قرار داد.

تنقلات

شما می‌توانید بدون هیچ برنامه‌ای یا به همراه داشتن هیچ ماده غذایی به مسافرت بروید اما، ما این را توصیه نمی‌کنیم. مخصوصاً در این زمان همه‌گیری کرونا. بنابراین بهتر است در زمان مسافرت آن هم با ماشین شخصی، تنقلات موردنیاز خود را به‌درستی بسته‌بندی کرده و چند بطری آب نیز به همراه خود داشته باشید.

زیرا شما نمی‌توانید حدس بزنید در چه مکانی، چه اتفاقی ممکن است برایتان بیفتد. بنابراین به‌همراه‌داشتن این موارد و قراردادن آن ها در ماشین قبل از شروع مسافرت ضروری است.

مواردی که در زیر آمده می تواند برای شما در زمان مسافرت مناسب باشد. فرقی ندارد که چه مسافرتی باشد مسافرت با تور کیش ارزان باشد یا مسافرت با ماشین شخصی.

این موارد شامل:

بطری آب

· نان

· میوه خشک شده

· آجیل و خشکبار

· پنیر

· شکلات

· میوه و سبزی‌ها تازه … چیزهایی که نیازی به برش ندارند مانند انگور، پرتقال، زغال اخته، سیب، هویج بچه، گوجه فرنگی و غیره.

وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی + رزرو تور با 40 درصد تخفیف

پتوی مسافرتی جزو وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی

همیشه بهتراست که در زمان مسافرت یک پتوی راحت و جمع‌وجور را به همراه خود داشته باشید. پتویی که به‌راحتی آن را تا کنید و در کنار وسایل دیگر خود بگذارید. این بالشت و پتوی مسافرتی برای زمانی مناسب هستند که شما می‌خواهید بعد از چند ساعت رانندگی در گوشه‌ای توقف کرده و استراحت کنید. در این موقعیت‌ها می‌توانید پتو و بالشت را بیرون آورده و جایی را برای نشستن و خوابیدن انتخاب کنید

یواس‌بی و آداپتور و مبدل

بسیاری از خودروها دارای پورت usb هستند و می‌توانند ابزارهایی را به‌صورت مناسب شارژ کند. اما برای شارژ کردن ابزار بزرگ‌ترین مانند کامپیوتر یا وسایلی که باتری‌های بزرگ‌تری دارند نیاز به این وسایل پیدا خواهیم کرد بنابراین بهتر است برای شارژ کردن آنها این وسایل را به همراه داشته باشید.

وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی + رزرو تور با 40 درصد تخفیف

کیت کمک‌های اولیه جزو ضروری ترین وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی

این کیت می‌تواند در سفرهایی جاده‌ای و زمانی که برای یکی از اعضای خانواده مشکلی پیش آمد، تا زمان رسیدن پزشک متخصص کمک کند. به همراه داشتن این کیت‌های اولیه بسیار مهم است.بنابراین هر فردی باید در زمان شروع مسافرت آن را در ماشین خود قرار دهد و بررسی کند که تاریخ مصرف گذشته نباشند.

برای مثال باندها نباید فرسوده شده باشند و مواد ضدعفونی‌کننده نباید زمان انقضای آنها فرا رسیده باشد

بهتر است در این کیت مواردی مانند بانداژها فراوان، پدها، الکل، مسکن‌ها و تجهیزاتی که برای درمان بریدگی و خراش‌های جزئی وجود دارد، حتماً قرار بگیرد.

تعدادی ازوسایل کمک های اولیه شامل:

1. چسب‌زخم (گچ)

2. لوسیون آنتی بیوتیک/ضد عفونی کننده برای بریدگی‌ها و خراش‌ها (به عنوان مثال: پلی اسپورین)

3. ایبوپروفن/پاراستامول یا نوعی مسکن و کاهش دهنده تب (تیلنول، ادویل، پانادول و غیره)

4. قرص‌هایی برای حالت تهوع / سوءهاضمه / اسهال / ناراحتی معده (یعنی: چیزی با بیسموت: پپتو بیسمول)

5. قرص‌های سرماخوردگی و آنفولانزا (به‌عنوان‌مثال: بنیلین، بنادریل، تیلنول و غیره)

6. قرص‌های گلودرد

7. آنتی هیستامین (برای واکنش‌های آلرژیک به هر چیزی از تب یونجه گرفته تا نیش حشرات).

8. ضدعفونی‌کننده دست

وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی + رزرو تور با 40 درصد تخفیف

پایه گوشی

زمانی که در حال مسافرت هستید و به صورت انفرادی این مسافرت را آغاز کرده اید، بهتر است که یک پایه تلفن مناسب نیز به همراه خود داشته باشید. این پایه تلفن به شما کمک می‌کند در زمان استفاده از مسیریاب یا جی‌پی‌اس یا هر چیز دیگری نیاز نباشد که گوشی خود را مدام در دست بگیرید.

وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی- لباس مناسب

چه بخواهید با یک تور مشهد ارزان با قطار به مشهد بروید و چه با یک ماشین شخصی، نیازمند لباس‌های خواهید بود که بتوانید در آنها راحت باشید و آن ها را در بسیاری از مکان‌ها استفاده کنید. بهتر بگویم باید لباس‌هایی را همراه خود داشته باشید که همه کاره باشند. اما قبل از انتخاب آن ها باید در نظر داشته باشید که آب ‌وهوای آن منطقه در شرایط فعلی چگونه است و بنا بر آب‌وهوای آن منطقه لباس موردنیاز خود را انتخاب کند.

گوش‌گیر نقاب چشم بالش مسافرتی عینک آفتابی/عینک کلاه یک روسری بزرگ یا سارافون فلیپ فلاپ / تخت تاشو پارچه صورت / دستمال مرطوب صورت

پاوربانک

پاوربانک‌ها برای شارژ کردن گوشی‌های همراه بسیار مناسب هستند شما می‌خواهید در مسافرت خودم از گوشی‌های همراه استفاده کنید بنابراین نیاز به ابزاری دارید که بتواند آنها را شارژ کنید. این پاور بانک ها می‌توانند به خوبی عمل کرده و این گوشی های همراه را به راحتی شارژ کنند. البته این شارژرهای قابل حمل فقط برای گوشی‌ها نیستند بلکه آنها را می‌توان برای دوربین‌ها یا هر چیز دیگری استفاده کرد.

وسایل مورد نیاز سفر به مشهد با ماشین شخصی- لوازم بهداشتی

شما می‌توانید از شامپوها، لوسیون‌ها و مواد بهداشتی دیگر،که در هتل‌ها یا مهمان خانه ها قرار گرفته استفاده کنید.اما اگر تمایل به استفاده از آن ها ندارید و یا شامپو و صابون خاصی را قرار است استفاده کنید بهتر است آنها را در یک بسته بندی مناسب قرار دهید تا مانع ریختن آن ها بر روی دیگر وسایلتان شوید.

بعضی از وسایل بهداشتی که در زمان مسافرت به مشهد برای شما می تواند مناسب باشد شامل:

مسواک، نخ دندان و خمیر دندان اندازه سفر* شامپو / نرم کننده (اختیاری) مرطوب کننده (اختیاری) وسایل آرایشی مانند: کرم ضد آفتاب دئودورانت* دستمال مرطوب مسافرتی Q-Tips (بسته اندازه سفر) داروها (نسخه‌ها، قرص‌های آلرژی، قرص‌های مسکن و غیره)*

حوله مسافرتی

اگر می‌خواهید در خوابگاه‌ها، مهمان‌خانه‌ها بخوابیید، قطعاً به حوله نیاز پیدا خواهید کرد. بهترین حوله‌ها حوله‌های نخی مسافرتی هستند آنها کیفیت مناسبی دارند و جای کمی را می‌گیرد. همچنین مانع از ایجاد حساسیت پوستی می‌شوند و به‌راحتی قابل شستشو هستند.

آن ها را می توانید در هر مسافرتی استفاده کنید چه مسافرت تور قشم ارزان قطار باشد و چه مسافرت به مشهد، رفتن به مکانی مانند موج های آبی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک