پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع شد


پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع شد

اصفهان - ایرنا - پیکر مطهر سه شهید سال های دفاع مقدس عصر پنجشنبه و همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر اصفهان تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا با حضور پرشور مردم شهید پرور اصفهان بعد از ظهر امروز پنجشنبه از میدان فیض به سمت گلستان شهدا برگزار شد.

شهید فریدون ابراهیمی از محله عاشق آباد اصفهان، شهید محمود دهقانی پوده از شهرستان دهاقان و شهید حسینعلی شاهچراغی از شهرستان شهرضا از شهدای مفقودالاثر عملیات والفجر مقدماتی هستند که در منطقه فکه به شهادت نایل شدند.

پیکر این شهدا در روزهای گذشته تفحص و از طریق پلاک، شناسایی شد.

امام جمعه رهنان اصفهان و استاد حوزه و دانشگاه در مراسم تشییع سه شهید دفاع مقدس گفت: وعده رهبر انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی در حال محقق شدن است و قطعا خون شهدا گریبان دشمن را خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام حسین محمدی با اشاره به ترور شهید مدافع حرم در تهران، اظهار داشت: اگر چه همه رژیم صهیونیستی ارزش بند پوتین شهید خدایی را ندارد ولی به دشمنان وعده می‌دهیم که نیروهای ما رصد می‌کنند و قطعا به زودی انتقام‌ سخت خون صیاد خدایی را خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: امروز شهرک‌نشین‌های صهیونیست به دنبال خروج از سرزمین های اشغالی هستند تا جایی برای ماندن پس از پایان یافتن عمر رژیم غاصب صهیونیستی باشند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن از هر بهانه‌ای برای هجمه به نظام و جنگ روانی استفاده می‌کند، افزود: امروز جریان رسانه‌ای دشمن به دنبال عقده گشایی از سرود "سلام فرمانده" است.

وی اضافه کرد: در این سرود آمادگی نوجوانان در گام‌ دوم انقلاب برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) مطرح می شود و همین موجب عصبانیت دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

امام جمعه رهنان با اشاره به درگذشت جمعی از هموطنان خوزستانی در حادثه تخریب یک بنا، اظهار داشت: این فاجعه دردناک همه ایران را متاثر کرد ولی برخی به دنبال بهره‌برداری سو از این حادثه هستند.

وی خاطر نشان کرد: حضور ما در این مراسم تشییع تجدید عهدی با شهداست که در دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت تا آخرین قطره خون در عرصه جهاد دفاعی و تبیینی خواهیم ماند.

فردا جمعه ۶ خرداد مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر این شهدا در محله و شهر آنها تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید