ارادت 100 هزار دهه نودی به امام زمان (عج) در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در تهران


اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» پنج شنبه 5 خردادماه با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و خانواده‌هایشان در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان، همزمان با ایام هفته مقاومت، اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» که با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و خانواده‌هایشان همراه با اجرای سرود «سلام فرمانده» و دیگر سرودهای انقلابی پنج شنبه ۵ خرداد برگزار شد. مراسم پویش «سلام فرمانده» با حضور «ابوذر روحی» مداح اهل بیت (ع) ، مسئول گروه سرود «سلام فرمانده» و جمع دیگری از مداحان اهل بیت(ع) برگزار شد.

ارادت 100 هزار دهه نودی به امام زمان (عج) در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در تهران

این گزارش می افزاید: در حالی که بیش از 240 هزار نفر برای حضور در اجتماع بزرگ و خانوادگی «سلام فرمانده» ثبت‌نام کرده بودند، به دلیل گنجایش یکصد هزار نفری وزرشگاه آزادی، این مراسم ملی با حضور 100 هزار نفر و اجرای سرود جمهوری اسلامی در این ورزشگاه آغاز شد.

ازجمله مداحانی که در این مراسم مشارکت داشتند باید به مهدی سلحشور، عبدالرضا هلالی، سیدرضا نریمانی و حسین طاهری، اشاره کرد. درهای ورزشگاه آزادی برای شرکت در این اجتماع بزرگ از ساعت ۱۵ به روی ثبت‌نام‌کنندگان باز شد و تنها افرادی که ثبت‌نام کرده‌ و کدرهگیری ۶ رقمی داشتند، توانسته‌اند در این برنامه حضور یابند.

ارادت 100 هزار دهه نودی به امام زمان (عج) در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در تهران

در این برنامه سرود «سلام فرمانده» و سرود «رفیق شهیدم» با نوای ابوذر روحی «مداد رنگی» با نوای رضا هلالی و رَجَز «ای لشکر صاحب زمان» با نوای حسین طاهری در ورزشگاه آزادی طنین‌انداز شد.

تمام جایگاه‌های طبقه اول و سه چهارم جایگاه‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی پر شده و جمعیت حاضر در این استادیوم تاریخی منتظر آغاز برنامه شدند. برنامه ملی و خانوادگی «سلام فرمانده» با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

ابوذر روحی، ذاکر گیلانی اهل‌بیت علیهم‌السلام و خواننده سرود ملی و پرمخاطب «سلام فرمانده» بود، برای اجرای یکصد هزار نفری این سرود در جایگاه حاضر شد.خواننده سرود «سلام فرمانده» در اظهارات کوتاهی گفت: خدا را شکر که این جمعیت پرشکوه به عشق امام زمان حضور پیدا کرده که نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

ارادت 100 هزار دهه نودی به امام زمان (عج) در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در تهران

وی ادامه داد: قدردان تمام افرادی هستم که در شهرهای مختلف برای برگزاری برنامه‌ها و این اجتماع بزرگ در تهران تلاش کردند. همچنین از گروهی که به ما در اجرای این سرود کمک کردند، تشکر می‌کنم.

روحی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که این کار ما به چشم امام زمان (عج) بیاید و دقایقی ظهور ایشان را نزدیک کنیم. پس از این سخنان، همخوانی سرود «سلام فرمانده» با همراهی تمام حاضران در استادیوم آغاز شد و ۱۰۰ هزار نفر از حضار این سرود ملی را به صورت ایستاده همخوانی کردند.

پایان پیام/296

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر