سه سانحه رانندگی با 10 مصدوم در محور آستارا به اردبیل


سه سانحه رانندگی با 10 مصدوم در محور آستارا به اردبیل

رییس جمعیت هلال‌احمر آستارا از وقوع سه حادثه رانندگی در نقاط مختلف محور ارتباطی این شهرستان با اردبیل و انتقال 10 مصدوم این حوادث به مراکز درمانی خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

بابک حیدرزاده گفت : ساعتی پیش در محدوده صیادلر کشفی محور آستارا - اردبیل بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با یک موتورسیکلت، راکب موتور و ۲ سرنشین پژو مصدوم شدند.

وی ادامه داد: حدود ساعت ۱۶ امروز در محدوده پل بهارستان و خانبلاغی محور آستارا - اردبیل تصادف یک خودرو سمند با یک دستگاه پژو سبب مصدومیت ۶ نفر از سرنشینان این وسایل نقلیه شد و امدادگران هلال احمر یک سرنشین گیر کرده در داخل خودرو را با عملیات رهاسازی، نجات دادند.

به گفته رییس جمعیت هلال احمر آستارا حدود ساعت ۱۲ امروز نیز در محدوده صیادلر محور یاد شده، برخورد یک دستگاه خودرو پراید با عابر پیاده منجر به مصدومیت وی شد و در کل، ۱۰ مصدوم این حوادث رانندگی با همت امدادگران و مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان آستارا منتقل شدند.

علت این سوانح از سوی پلیس راه در حال بررسی است.

محور ارتباطی آستارا - اردبیل که گردنه معروف حیران را نیز در بر می گیرد، استان های گیلان و اردبیل را به هم مرتبط می سازد و همواره از حجم تردد بالا برخوردار است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)