کوین اسپیسی، بازیگر هالیوود به چهار مورد تعرض جنسی، از جمله به سه مرد متهم شد


کوین اسپیسی، بازیگر هالیوود به چهار مورد تعرض جنسی، از جمله به سه مرد متهم شد

دادستانی انگلیس اعلام کرد که به دنبال تحقیقات پلیس لندن، کوین اسپیسی، بازیگر 62 ساله آمریکایی، به شماری جرائم جنسی از جمله تعرض علیه سه مرد متهم شده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کوین اسپیسی، بازیگر هالیوود به چهار مورد تعرض جنسی، از جمله به سه مرد متهم شد

دادستانی انگلیس اعلام کرد که به دنبال تحقیقات پلیس لندن، کوین اسپیسی، بازیگر ۶۲ ساله آمریکایی، به شماری جرائم جنسی از جمله تعرض علیه سه مرد متهم شده است.

او یکی از مهم‌ترین ستارگان هالیوود است که تا کنون برای نقش‌آفرینی در دو فیلم تحسین‌شده «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» موفق به دریافت دو جایزه اسکار (نقش مکمل و نقش اصلی) شده است.

تئاتر اولد ویک لندن در نوامبر ۲۰۱۷، در تب‌وتاب جنبش افشاگری‌های جنسی در هالیوود موسوم به «می تو» یا «من هم»، اعلام کرد که ۲۰ گزارش اتهامی جداگانه مبنی‌بر ارتکاب رفتار نامناسب جنسی توسط آقای اسپیسی دریافت کرده است.

این گزارش‌ها توسط ۲۰ مردی ثبت شده بود که در فاصله سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۳ در آن سالن نمایش یا به واسطه آن با کوین اسپیسی تماس داشتند.

اولین و مهم‌ترین مورد از اتهام‌ها علیه کوین اسپیسی از سوی آنتونی رپ، بازیگر مرد آمریکایی، مطرح شد؛ او ادعا کرده بود که آقای اسپیسی در سال ۱۹۸۶ سعی کرده او را اغفال کند، در حالی‌که او در آن زمان ۱۴ سال بیشتر نداشت و کوین اسپیسی فردی بزرگسال بود.

کوین اسپیسی به خاطر رفتارش با آنتونی رپ عذرخواهی کرد. شرکت نتفلیکس به دلیل این رسوایی، کوین اسپیسی را از ادامه مجموعه تلویزیونی «خانه پوشالی» کنار گذاشت و نقش او در فیلم سینمایی «تمام پول‌های جهان» نیز حذف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر