ستاره بارسا و قبول درخواست هوادار آرسنال! (عکس)


پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بارسلونا در حاشیه تمرین این تیم در سیدنی اقدام جالبی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اختلافی که پیر امریک اوبامیانگ با میکل آرتتا پیدا کرد، ابتدا بازوبند کاپیتانی آرسنال از این بازیکن گرفته شد. در ادامه اوبامیانگ به یک نیمکت‌نشین در آرسنال تبدیل شد و نهایتا همه این اتفاقات باعث شد که مهاجم گابنی در نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده و راهی بارسلونا شود.

ستاره گابنی خیلی زود توانست در ترکیب بارسلونا جا بیفتد و به یکی از ارکان اصلی تیم ژاوی تبدیل شود. این بازیکن حتی در دیدار ال‌کلاسیکو موفق به ثبت دبل شد و مجموعا در این فصل آمار خوب 11 گل زده در 17 بازی را برای بارسلونا از خود به ثبت رساند. اوبامیانگ حالا امیدوار است که در فصل آینده روزهای بهتری را هم زیر نظر ژاوی هرناندز تجربه کند.

بعد از اتمام فصل برای بارسلونا، تیم ژاوی به سیدنی استرالیا سفر کرد و در یک بازی دوستانه به مصاف ستارگان لیگ این کشور رفت و نهایتا موفق شد با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد. اما بعد از یکی از تمرین‌های بارسلونا در سیدنی یک اتفاق جالب افتاد. پیر امریک اوبامیانگ بعد از تمرین به سمت هواداران رفت تا به آنها امضا بدهد. در این بین یکی از هواداران آرسنال نیز حضور داشت و اوبامیانگ وقتی او را دید بلافاصله به سمتش رفت و پیراهن این تیم را که در دست او بود؛ امضا کرد.

ستاره بارسا و قبول درخواست هوادار آرسنال! (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟