آغاز اردوی تیم‌های آب‌های آرام و پاراکانو در دریاچه آزادی


آغاز اردوی تیم‌های آب‌های آرام و پاراکانو در دریاچه آزادی

تمرینات تیم ملی پاراکانو به میزبانی دریاچه مجموعه آزادی تهران آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی هفتمین مرحله از اردوهای تیم ملی پاراکانو در دو بخش بانوان و آقایان به منظور حضور موفق در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو از ۹ لغایت ۲۹ خردادماه در دریاچه مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

این اردو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و کلیه افراد دعوت شده به اردو موظف به ارائه نتیجه منفی تست پی‌سی‌آر در زمان پذیرش هستند.

در این اردوی تدارکاتی پدرو سنا به عنوان سرمربی، احمدرضا طالبیان دستیار سرمربی، پریسا مقدم دستیار سرمربی و مربی بدنساز بانوان، محسن میلاد مربی بدنساز آقایان حضور دارند. مسعود قیصری، سعید حسین‌پور و آبتین زرجو از تهران، اسلام جاهدی از هرمزگان، شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان و سارا عبدالملکی از البرز ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند.

دریاچه آزادی میزبان دور جدید اردوهای تیم ملی آبهای آرام


هشتمین مرحله از اردوهای تیم ملی آبهای آرام(تیم الف) در دو بخش بانوان و آقایان به منظور حضور موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو به میزبامی دریاچه مجموعه آزادی از ۹ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

این اردو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و کلیه افراد دعوت شده به اردو موظف به ارائه نتیجه منفی تست پی‌سی‌آر در زمان پذیرش هستند.

در این اردوی تدارکاتی پدرو سنا به عنوان سرمربی، ایمان پورعزیز و فاطمه مجللی مربیان، رضا رئیسی دستیار سرمربی، پریسا مقدم مربی بدنساز بانوان و محسن میلاد مربی بدنساز آقایان، نرگس مالمیر و مجتبی تاج‌محمدی به عنوان روانشناس در کنار تیم حضور دارند.
در بخش کایاک بانوان الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان، در بخش کانوکانادایی بانوان پریسا محمدزاده از گیلان، هیوا افضلی و مرجان کرمجانی از کرمانشاه، هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی از تهران، در بخش کایاک آقایان علی آقامیرزایی و پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان، پوریا شریفی از تهران، در بخش کانوکانادایی آقایان محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران نفرات دعوت شده به این اردو را تشکیل می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این رژیم‌ها که می‌تواند چاق‌ترتان کند