عابدزاده جوان مقابل سیروس قایقران/عکس


عابدزاده جوان مقابل سیروس قایقران/عکس

دو دهه از خداحافظی رسمی عابدزاده از فوتبال گذشته است،دروازه بانی که از روز اول چشمها را خیره به خود کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ قدس استانی ۴دوره برگزار شد که دو دوره آن با قهرمانی اصفهانی ها همراه بود. آن ها در آن روزها که توجه فوتبال به رقابت های باشگاهی در تهران معطوف بود در رقابت های استانی تنه به تنه تهرانی ها زدند و با دوبار قهرمانی با تهران الف که یکی از دو نماینده تهران در این رقابتها بود در تاریخ این مسابقات برابری کردند.

یکی از بازی های برگزار شده آن دوران بازی ۳۶ سال قبل و در روز ۲۲آذر سال ۱۳۶۴ است. نبرد دو تیم گیلان و اصفهان در شهر اصفهان که با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

گیلانی ها که در خط هافبک و حمله از بازیکنان مطرحی چون سیروس قایقران ، احمد اسپندار،محمود فکری،رسول حق دوست و ... استفاده می کردند در این دیدار نتوانستند دروازه عابدزاده ۱۹ ساله را باز کنند.

در گزارش بازی که در یکی از هفته نامه های ورزشی آن سالها به چاپ رسیده است ، نویسنده مطلب به بازی خوب عابدزاده اشاره کرده و پیش بینی کرده او با کمی تجربه می تواند یکی از بهترین دروازه بانهای ایران شود. نظری که خیلی زود اتفاق افتاد و عابدزاده نه تنها یکی از بهترین های ایران شد،بلکه یکی از بهترین دروازه بانهای تاریخ ایران و آسیا شد و نام خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کرد.

عابدزاده جوان مقابل سیروس قایقران/عکس

بیشتر بخوانید:

کد خبر 1635266

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا