اتصال 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت تا پایان سال


اتصال 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت تا پایان سال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر 75 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان آذربایجان غربی دارای اینترنت پرسرعت هستند که تلاش همکارانم تا پایان سال این رقم به 90 درصد خواهد رسید.

اتصال 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت تا پایان سال

به گزارش ایران اکونومیست، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: در سفر یکروزه به استان آذربایجان غربی، رئیس‌جمهور محترم را همراهی و به عنوان نماینده ویژه ایشان به شهرستان میاندوآب سفر کردم. در این سفر علاوه بر میاندوآب به شهرهای باروق و چهاربرج هم سر زدم و از پروژه‌های در حال احداث در این مناطق دیدن کردم. در جلسه شورای اداری میاندوآب و چهاربرج هم فرصتی پیش آمد تا با مدیران شهرستان و نمایندگان افشار مختلف گفت‌وگو کنم.

وی افزود: در این جلسات گفتم که دولت سیزدهم دولتی مردمی و تحول‌گراست و دنبال حل ریشه‌ای مشکلات کشور است و بدیهی است که بسیاری از مشکلات با سفر کوتاه و جلسه گذاشتن حل نمی‌شود بلکه دولت در گام نخست سفرهای استانی دنبال شناخت مشکلات و تمرکز بر پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: به حاضران تاکید کردم که رئیس‌جمهور، رئیس‌جمهور همه مردم ایران است و نسبت به همه مسئولیت دارد و به همین دلیل بخشی از وقت خود را به بررسی میدانی مشکلات مردم در جای جای ایران عزیز در قالب سفرهای استانی اختصاص داده است.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: در ادامه و به نمایندگی از رئیس‌جمهور به دیدار یکی از خانواده‌های معزز شهدا و یکی از جانبازان ۷۰درصد در محل رفتم و ساعتی را در محضر این خانواده‌های بزرگوار بهره بردم. وقتی چنین خانواده‌های باصلابت و استواری را می‌بینم که همچنان روحیه ایثار و شهادت را حفظ کرده‌اند به آینده این مرزوبوم امیدوارتر می‌شوم. چنین روحیه‌ای ضامن پیروزی در همه عرصه‌هاست.

وی تصریح کرد: پس از این سفر، گزارش مشکلات و نیازمندی های اصلی هر کدام از این سه شهرستان را به صورت مکتوب به معاون اجرایی محترم ریاست جمهور منعکس کردم. مشکلات طرح ساحل‌سازی زرینه‌رود و جاده در حال احداث سرچم - میانه- میاندوآب در شهرستان تازه‌تاسیس باروق ( که نزدیک سه دهه طول کشیده است) و نیز مشکلات شهرستان چهاربرج بویژه مشکل آبرسانی به زمینهای کشاورزی این شهرستان از جمله مواردی بود که به دولت منعکس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر