نگاه ویژه سرمربیان تیم‌های ملی کشتی به تورنمنت قزاقستان


نگاه ویژه سرمربیان تیم‌های ملی کشتی به تورنمنت قزاقستان

رقابت‌های بین المللی کشتی رنکینگ دار تورلیخانوف قزاقستان اهمیت ویژه‌ای برای کشتی گیران حاضر و سرمربیان تیم‌های ملی کشورمان خواهد داشت.

با تصمیم محمد بنا و پژمان درستکار سرمربیان تیم هلی ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان، کشتی گیران مدال آور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ در آلماتی به مصاف حریفان خواهند رفت. تورنمنت تورلیخانوف قزاقستان علاوه بر اینکه جزو مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی است و اهمیت ویژه‌ای برای کشتی گیران دارد از این جهت نیز برای کادر فنی مهم خواهد بود که آن‌ها می‌توانند پس از مدت‌ها عملکرد فنی آزاد و فرنگی کاران مدال آور جهانی را در یک میدان بزرگ ارزیابی کند.

جام بولات تورلیخانوف قزاقستان روز‌های ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در آلماتی برگزار می‌شود و امتیاز‌های این تورنمنت رنکینگ دار برای کشتی گیران حاضر در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان جهت سیدبندی محاسبه خواهد شد.

اجرای کامل چرخه انتخابی تیم ملی و حضور در تورنمنت‌های مختلف بین المللی جزو برنامه‌های اصلی محمد بنا و پژمان درستکار برای رسیدن به یک ترکیب ایده آل جهت حضور پر قدرت در رقابت‌های جهانی صربستان است.

حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع ۳ طلایی کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ به همراه محمدرضا گرایی قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک، میثم دلخانی قهرمان کشتی فرنگی جهان، پژمان پشتام دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان و علی‌اکبر یوسفی طلایی سنگین وزن کشتی فرنگی جهان در لیست اعزامی درستکار و بنا برای حضور در تورنمنت قزاقستان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟