آرد کافی برای نانوایی‌های استان اردبیل تامین می‌شود


آرد کافی برای نانوایی‌های استان اردبیل تامین می‌شود

اردبیل - ایرنا - معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مردم استان نگران تامین کالاهای اساسی بویژه نان نباشند ، آرد به اندازه کافی تحویل نانوایی‌ها می‌شود.

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل ، یاسر عبداللهی عابد عصر پنجشنبه در نشست اقدام مشترک تنظیم بازار در استانداری اردبیل اظهار کرد: آخرین وضعیت بازار و تامین کالاهای اساسی در استان رصد شده و نظارت بر بازار و نانوایی‌ها تشدید می‌شود.

وی گفت: با ورود مسافران و گردشگران برنامه‌ریزی برای افزایش سهمیه آرد انجام شده و نگرانی در فصل گردشگری برای پخت و عرضه نان با کیفیت در استان اردبیل وجود ندارد.

عبداللهی تلاش بیشتر نانوایان سخت‌کوش را در حفظ استانداردهای تولید نان بویژه وزن مناسب چانه و عرضه به قیمت مصوب یادآور شد و افزود: با تعطیلی‌های خودسرانه نانوایی‌ها، کم‌فروشی و گران‌فروشی برخورد شده و به نانوایان متخلف خدمات حمایتی ارائه نخواهد شد.

وی در زمینه تولید و عرضه مرغ نیز گفت: با تلاش سازمان جهاد کشاورزی در روزهای گذشته جوجه‌ریزی مناسبی انجام شده تا مشکلی از بابت تامین گوشت سفید در استان نباشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه ۶۰ هزار قطعه مرغ در استان کشتار می‌شود که این ظرفیت نیز قابل افزایش است.

وی میزان مصرف گوشت سفید را در استان ۱۰۰ تن ذکر کرد و گفت: تولید در برخی از روزها به ۱۵۰ تن می‌رسد و مازاد تولید هم به شکل مرغ منجمد برای تنظیم بازار ذخیره‌سازی می‌شود.

وی از تعامل بانک عامل در پرداخت تسهیلات برای مرغداری‌ها و دامداری‌ها خبرداد و اضافه کرد: با اعطای کارت اعتباری دامدار به هر متقاضی دریافت تسهیلات تا سقف ۲ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ۱۰ درصد ارائه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا