حادثه متروپل قلب‌ها را جریحه دار کرد


حادثه متروپل قلب‌ها را جریحه دار کرد

قم - ایرنا - رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در پیام تسلیتی به حادثه متروپل در آبادان آورده است: حادثه بسیار دلخراش سقوط متروپل، قلب‌های همه را جریحه‌دار و ملت مسلمان و انقلابی ایران را داغدار کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، از روابط عمومی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در پیام آیت‌ الله محمد جواد فاضل لنکرانی آمده است: حادثه بسیار دلخراش سقوط متروپل در آبادان که منجر به از دست دادن و مجروح شدن جمعی از عزیزان و هموطنان شد قلوب همه را جریحه‌دار و ملت مسلمان و انقلابی ایران را داغدار کرد.

پیام حاکیست: وقوع چنین حوادث ناگواری خصوصا بعد از تجربه بسیار تلخ ساختمان پلاسکو در تهران به هیچ وجه مورد انتظار نبود، باید این حادثه کاملا ریشه‌یابی شود و مسئولین و کسانی که در این امر کوتاهی کرده‌اند با شدت و قاطعیت مورد مواخذه قرار گیرند.

عضو جامعه مدرسین همچنین در بخشی از پیام خاطرنشان کرده است: دولت جمهوری اسلامی و نهادهای ذی‌ربط باید تلاش کنند تا دیگر چنین وقایع تلخی رخ ندهد، اینجانب خود را در غم بازماندگان این حادثه شریک می‌دانم و برای آنان از خداوند متعال صبر جمیل مسالت می‌نمایم.

برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوم خردادماه جاری دچار حادثه ریزش شد و چندین تن از هموطنان در آن محبوس و تعدادی نیز جان باختند. /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج