ایجاد یک برند تلویزیونى براى تولیدات دانشجویی


ایجاد یک برند تلویزیونى براى تولیدات دانشجویی

برمهانی معاون سیمای رسانه ملی امروز در جمع صمیمانه استادان و دانشجویان دانشگاه صداوسیما حضور یافت و به دغدغه های دانشجویان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محسن برمهانی در ابتدای این نشست از دوران تحصیل خودش در دانشگاه صداوسیما یاد کرد و گفت:بنده سال ۷۹ وارد دانشگاه صداوسیما شدم و سال ۸۱ به شبکه هاى العالم و سپس به پرس تی وی رفتم و حوزه فعالیتم امور بین الملل رسانه بوده است.

برمهانی در خصوص مطالبه دانشجویان برای داشتن عنوان شغلی مناسب، بیان کرد: برای کسب جایگاهی که خود را محق آن می دانید نباید از حرکت بایستید، بلکه باید بجنگید، بنده هم با همین باور همواره تلاش کرده ام و گاه برخی موقعیت ها را نپذیرفتم.

زمینه را برای مشارکت دانشجویان در تولیدات تلویزیونی فراهم می‌کنیم

معاون سیما درباره حمایت از تولیدات دانشجویی گفت: ایجاد یک برند براى تولیدات دانشجویی یکی از بایدهای ماست. لازم هست که برای پخش این گونه تولیدات در سیما فضای لازم فراهم شود، یعنی تولیدات دانشجویی برای شبکه و زمانی مخصوص انجام شود نه اینکه برنامه ای تولید شود و بعد به دنبال محل پخش آن بگردیم.

وی ادامه داد:می توانیم در تفاهم با دانشگاه سازمان امکان استفاده دانشجویان از ظرفیت های سیما نظیر شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران (زنده یاد علی حاتمی) و استودیوهای تلویزیونی را فراهم کنیم.

معاون سیما در پاسخ به دغدغه دانشجویان مبنی بر استفاده از ظرفیت های دانشجویی در زمینه های پژوهشی و محتوایی بیان کرد: بنده پیش تر که مدیرکل تامین و رسانه بین الملل بودم نامه ای به آقای اسفندیاری ریاست دانشگاه سازمان نوشتم و همین نکات را بیان کردم. ‌

وی ادامه داد: در مجموعه مانیتورینگ و راهبری محتوایی برخی از دانشجویان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاه در آن حضور داشته و فعال بوده و هستند. این افراد در موضوعات مختلف حتى به ریاست سازمان نیز تحلیل ارائه داده اند.

برمهانی از تقویت تعامل معاونت سیما و دانشگاه سازمان خبر داد و اعلام آمادگی کرد که دانشجویان دانشگاه صداوسیما بتوانند دوره های کارورزی خود را به صورت حرفه ای در مرکز طرح و برنامه سیما سپری کنند.

گفتنی است، در ابتدای این نشست دانشجویان رشته ها و مقاطع مختلف دانشگاه صداوسیما دغدغه های خود را با معاون سیما در میان گذاشتند.سپس استادان پیشکسوت این دانشگاه آقایان ضابطی جهرمی، خجسته، نقاش زاده، فردرو و طهماسبی، ضمن استقبال از انتصاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما، برای هرگونه تعامل و همکاری در زمینه ارتقای محتوایی و تولیدات تلویزیون اعلام آمادگی کردند.

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه