برنامه شهر خون و لاله برگزار شد


برنامه شهر خون و لاله برگزار شد

برنامه شهر خون و لاله به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، برنامه شهر خون و لاله به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد امروز سه شنبه سوم خرداد به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با مشارکت بنیاد آیه های تلاش و ایثار در سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

این برنامه با حضور جمعی از شاعران، نویسندگان، بانوان کتابدار، پژوهشگران عرصه دفاع مقدس و چهره های فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم، سیده کبری عارف زاده از همرزمان شهید محمد جهان آرا، محمدعلی نورانی از همرزمان شهید محمد جهان آرا و راوی کتاب پسرهای ننه عبدالله به سخنرانی پرداختند.

کتاب پسرهای ننه عبدالله خاطرات محمد علی نورانی از تولد تا آزادسازی خرمشهر است که توسط سعید علامیان نوشته شده و از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. این کتاب ماحصل 40 ساعت مصاحبه نویسنده با آقای نورانی است. نام نورانی با آزادسازی خرمشهر گره خورده و در کنار نام شهید جهان آرا، سید عبدالرضا موسوی و احمد فروزنده می آید.

علیرضا زندوکیلی، مدیر کل کتابخانه استان تهران و فرحروز فاتحی مدیر بنیاد آیه های تلاش و ایثار از دیگر سخنرانان این جلسه بودند. صلیحی، قادر طراوت، سید مسعود علوی، زینب زارعی و فاطمه بیناروند از جمله شاعران و چهره های فرهنگی بودند که در جلسه حضور داشتند.

در برنامه شهر خون و لاله، هادی جان فدا شعری در مورد خرمشهر قرائت کرد و غزلی نیز تقدیم حاج قاسم سلیمانی کرد. فاطمه بیرامی و قادر طراوت پور نیز از جمله شاعرانی بودند که در این جلسه به شعرخوانی پرداختند.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی