فرهنگ غدیر جامعه را در مسیر پیشرفت پیش می‌برد


فرهنگ غدیر جامعه را در مسیر پیشرفت پیش می‌برد

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی تاکید کرد: اگر فرهنگ غدیر و سیره امیرالمؤمنین (ع) در جامعه‌ای ایجاد شود آن جامعه به سوی تعالی و پیشرفت خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در جلسه‌ای که با حضور تعدادی از مسئولین بنیاد ‌بین‌المللی غدیر و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور تشکیل شد،‌ اظهار کرد: اگر فرهنگ غدیر و سیره امیرالمؤمنین (ع) در جامعه‌ای ایجاد شود آن جامعه به سوی تعالی و پیشرفت خواهد رفت.

دبیر‌کل بنیاد بین‌المللی ‌غدیر افزود: در میان همه ائمه(ع)، تنها امام علی بن ابی‌طالب (ع) است که لقب «امیرالمؤمنین» دارد و امروز افتخار نوکریِ قنبرِ امیرالمؤمنین (ع) و ترویج مکتب علوی نصیب بنیاد بین المللی غدیر و موالیان آن حضرت(ع) در این نهاد مقدس شده که این افتخاری بزرگ است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر بر اساس رسالت مهمی که بر عهده دارد در مباحث گرامیداشت غدیر و فرهنگ‌سازی آن در داخل و خارج از کشور اقدامات مناسبی داشته است، افزود: دکتر غلامعلی محمدی که بحمدالله دارای انگیزه قوی در خدمت به آستان مقدس آن حضرت(ع) است به عنوان رییس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی کشور منصوب شد.

در ادامه «حسین ظریف‌منش»، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به عناوین تعدادی برنامه‌های فرهنگی ، اجتماعی غدیری که برای مدیران ، کارکنان ، سربازان و مددجویان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی کشور پیش‌بینی شده است، همکاری دو نهاد را در ترویج فرهنگ غنی غدیر موثر دانست .

همچنین، غلامعلی محمدی اظهار کرد: زندان باید به معنی واقعی ندامتگاه باشد. اولین زندان اسلام در زمان حضرت علی (ع) با حصیر ساخته شد، رفتارها در نفس و روح زندانیان باید تاثیر مثبت داشته باشد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در دهه امامت و ولایت و ایام مبارک میلاد نور به سازمان ابلاغ شود تا در مأموریت‌های سازمان اجرایی کنیم.

در خاتمه این جلسه متن حکم دکتر غلامعلی محمدی قرائت و رسماً به ایشان اعطا شد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی