خدمت به مسجد یک نعمت الهی است


خدمت به مسجد یک نعمت الهی است

حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه خدمت به مسجد یک نعمت الهی است، گفت: در نشست «ساعت همدلی» به دنبال این هستیم تا ظرفیت های فرهنگی، دینی و هنری مساجد شناسایی و معرفی شود و بتوانیم به ارائه خدمات به ویژه در حوزه اوقات فراغت کانون های مساجد بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 3 خرداد) در جمع مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه 2 شیراز که با عنوان «ساعت همدلی» برگزار شد، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدا، گفت: در اهمیت جایگاه مساجد همین بس که بسیاری از علما، بزرگان و شهدا از خادمین مساجد بوده اند و طبق روایات هرکس در راه عمران و آبادی مساجد گام بردارد، ماجور درگاه باری تعالی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اهداف نشست، افزود: این نشست با هدف آشنایی کانون های مساجد مناطق مختلف شیراز با عنوان «ساعت همدلی» برگزار می شود تا فرصتی برای تبادل تجربه های فرهنگی و تربیتی مدیران و فعالان فرهنگی مساجد فراهم آید.

حجت الاسلام امیدی، بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات را از دیگر اهداف این نشست برشمرد و تاکید کرد: اولین جلسه با حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه 2 شیراز برگزار شده است و هر هفته برنامه بازدید از کانون های شیراز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با عنوان «هم پای محراب» و نشست کانون های مساجد شهرستان های استان نیز با عنوان «مسجد؛ هسته مقاومت» برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های مساجد فارس با بیان اینکه خدمت به مسجد یک نعمت الهی است، اظهار داشت: در این نشست ها به دنبال این هستیم تا ظرفیت های فرهنگی، دینی و هنری مساجد شناسایی و معرفی شود و بتوانیم به ارائه خدمات به ویژه در حوزه اوقات فراغت کانون های مساجد بپردازیم.

خاطرنشان می شود؛ در این نشست کانون فرهنگی هنری «مسجد النبی (ص)» شیراز به عنوان رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه 2 شیراز معرفی شد و با اهدای لوح تقدیر از زحمات ارزشمند مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز