سوگواری شهادت شیخ الائمه(ع) در مسجد امام جعفر صادق(ع) اقدسیه


سوگواری شهادت شیخ الائمه(ع) در مسجد امام جعفر صادق(ع) اقدسیه

حجت‌الاسلام تهرانی گفت: سوگواری سالروز شهادت شیخ الائمه(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مختار میرعظیمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اهالی مسجد امام جعفر صادق (ع)، امسال نیز ویژه برنامه هایی در سوگ شهادت حضرت جعفر بن محمد (ع) برگزار می کنند، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی از جمله این برنامه ها است که توسط پایگاه بسیج این مسجد صورت می گیرد.

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق (ع) (واقع در تهران، بلوار ارتش، میدان اقدسیه) افزود: دو شب و یک روز نیز عزاداری در این مسجد انجام می شود و در پایان هر مراسم، اطعام نیز صورت می گیرد. 600 پرس غذای گرم نیز میان خانواده های نیازمند جنوب تهران توزیع می شود.

وی اضافه کرد: مراسم سوگواری در شب شهادت امام صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی موذن زاده، و در روز شهادت به سخنرانی بنده و مداحی، موسوی برگزار می شود.

میرعظیمی یادآور شد: به دلیل همنامی این مسجد با وجود مقدس امام صادق(ع) هیئت های مذهبی منطقه اقدسیه امسال نیز در روز شهادت شیخ الائمه(ع) در مسجد امام جعفر صادق (ع) اجتماع می کنند. در تمام این برنامه ها پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس