آیین بزرگداشت روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم


آیین بزرگداشت روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فتح خرمشهر به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ هشت سال دفاع مقدس بر تارک تاریخ جاویدان مانده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بزرگداشت و یادآوری رشادت های رزمندگان اسلامی در عملیات «بیت المقدس» که منجر به پیروزی آنان و آزادسازی خرمشهر شد نشان از تداوم ایستادگی و مقاومت ملت بر دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار است.

وی عنوان کرد: این رشادت و دلیرمردی رزمندگان اسلام در جریان عملیات آزادسازی خرمشهر سبب شد تا روز سوم خرداد ماه در تقویم کشور به روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» ثبت شود.

حضوری با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» بدین منظور اقدام به برگزاری آیین بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر کرده است، عنوان کرد: مراسم بزرگداشت سالروز سوم خرداد سه شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ همراه با نماز مغرب و عشاء در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

وی عنوان کرد: خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه فرهنگی و نظامی قسمت هایی از این برنامه در کانون الزهرا (س) است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان از عموم امت شهیدپرور جهرم و به خصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا