22 میلیون نفر از یارانه بگیران بیش از 100 میلیون گردش مالی دارند


22 میلیون نفر از یارانه بگیران بیش از 100 میلیون گردش مالی دارند

سیدرضا تقوی گفت: از این 22 میلیون نفر نیز 11 میلیون نفر حدوداً 300 میلیون گردش مالی دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور رئیس جمهور برگزار شد گفت: از ۷۷ میلیون نفری که یارانه می‌گیرند، ۲۲ میلیون از این‌ها در حساب های خود بیش از صد میلیون گردش مالی دارند و ۱۱ میلیون از این‌ها حدود ۳۰۰ میلیون گردش دارند؛ همچنین حدوداً ۵ میلیون نفر داریم که میزان دریافتی شان ۵ میلیون تومان است که برای یارانه های آنان هم باید فکری شود.

گفتنی است دولت از ماه پیش در راستای اصلاح نظام اقتصادی و مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اقدام به توزیع موقت مستقیم یارانه هایی کرد که پیش از این به صورت پنهان در اختیار کالاهای اساسی قرار می گرفت.

دولت سیزدهم معتقد است با این کار یارانه هایی که پیش از این قشر ثروتمند جامعه از آن استفاده می کردند به دست قشر ضعیف تر جامعه می رسد.

بنابراین با اعلام چندی پیش رئیس جمهور، مبلغ یارانه سه دهک پایین جامعه به ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های دیگر به ۳۰۰ هزار تومان در ماه افزایش یافت.

22 میلیون نفر از یارانه بگیران بیش از 100 میلیون گردش مالی دارند

بر این اساس ۷۷ میلیون یارانه بگیر در دو طبقه تقسیم بندی شده‌اند، ۳۰ درصد این جمعیت یارانه ۴۰۰ هزار تومانی، ۶۰ درصد یارانه ۳۰۰ هزار تومانی و ۱۰ درصد از مردم نیز یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد.

سایر رسانه‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند