نفوذ 3 فلسطینی‌ به پادگان رژیم صهیونیستی


نفوذ 3 فلسطینی‌ به پادگان رژیم صهیونیستی

سه جوان فلسطینی وارد یک پادگان ارتش صهیونیستی شده و پس از دو ساعت بدون اطلاع هیچ یک از صهیونیست‌ها از آن خارج شدند.

شبکه عبری‌زبان «کان» خبر داد که سه جوان فلسطینی صبح روز چهارشنبه وارد یک پادگان رژیم صهیونیستی در نزدیکی رام‌الله شده و پس از دو ساعت از آن خارج شده‌اند.

از همین رو وبگاه شهاب نیوز گزارش داد که در تمامی این مدت، نظامیان صهیونیستی در خواب سنگین بودند و هیچ کسی متوجه حضور این سه جوان فلسطینی در پادگان نشده است.

فرماندهان پادگان معتقدند که این سه فلسسطینی با هدف دست‌یابی به سلاح و مهمات وارد پادگان شده بودند.

این اولین بار نیست که جوانان فلسطینی وارد مراکز نظامی صهیونیست‌ها می‌شوند و مهمات و سلاح از آن خارج می‌کنند. در سال‌های گذشته بارها خبرهایی از نفوذ فلسطینی‌ها به پادگان و انبارهای سلاح رژیم تل آویو منتشر شده است. در دی ماه ۱۳۹۹ روزنامه یدیعوت احارانوت از سرقت ۹۳ هزار فشنگ از یک پادگان آموزشی در شمال صحرای نقب به عنوان بزرگترین سرقت مهمات از صهیونیست‌ها خبر داد.

در شهریور ۱۳۹۹ نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نفوذ به یک پایگاه نظامی بزرگ در مرز با لبنان و تخلیه مقادیر بسیاری سلاح از این پایگاه خبر دادند. در آن نفوذ، ۲۳ قبضه سلاح نارنجک‌انداز و ۱۵ قبضه تفنگ ام۱۶ از این پایگاه خارج شده است.

نفوذ 3 فلسطینی‌ به پادگان رژیم صهیونیستی

ورود سه جوان فلسطینی به پادگانی در نزدیکی رام‌الله در شرایطی صورت می‌گیرد که این روزها فضای فلسطین از برگزاری مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» در روز یکشنبه از سوی صهیونیست‌ها ملهتب است و احتمال درگیری و تنش میان فلسطینی‌ها و شهرک‌نشینان می‌رود.

سایر رسانه‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور