با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شوید


با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شوید

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ با طراحی جذاب و قابلیت‌های متعدد خود می‌تواند به تمام نیاز کاربران به خوبی پاسخ دهد. در ادامه با قابلیت‌های مهم این یخچال سامسونگ آشنا می‌شویم. کنترل روزهای پرمشغله با داشتن لوازم آشپزخانه مناسب که بر اساس نیازهای واقعی کاربران طراحی شده باشند، بسیار آسان خواهد بود. در همین...

یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ با طراحی جذاب و قابلیت‌های متعدد خود می‌تواند به تمام نیاز کاربران به خوبی پاسخ دهد. در ادامه با قابلیت‌های مهم این یخچال سامسونگ آشنا می‌شویم.

کنترل روزهای پرمشغله با داشتن لوازم آشپزخانه مناسب که بر اساس نیازهای واقعی کاربران طراحی شده باشند، بسیار آسان خواهد بود. در همین راستا کاربران در زمان خرید لوازم آشپزخانه باید به مواردی چون طراحی زیبای دستگاه، دوام، کیفیت و همچنین قابلیت‌های کاربردی آنها توجه کنند.

یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده تا علاوه بر طراحی ظاهری جذاب خود با ارائه قابلیت‌های پیشرفته بتواند به تمام نیازهای کاربران به خوبی پاسخ دهد. سامسونگ برای این سری از یخچال‌های خود علاوه بر طراحی زیبا و شیک، چندین فناوری جدید را نیز در نظر گرفته که می‌توانند برای مصرف کنندگان نهایت آسایش و راحتی را به همراه داشته باشند. در ادامه شما را با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ‎‎ آشنا خواهیم کرد.

قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ

نگهداری غذاها در بهترین فضاها

با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شویدبا قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شوید

شوکیس (ShowCase) به عنوان یکی از راهکارهای نوآورانه طراحان سامسونگ برای دسترسی آسان به مواد غذایی مختلف محسوب می‌شود. یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ در بخش یخچال به دو بخش مجزا در شوکیس (ShowCase) و محفظه داخلی (InnerCase) مجهز شده که باعث تغییر نحوه مواجه اعضای خانواده با یخچال خواهد شد.

با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شویدبا قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شوید

هنگامی که کاربران در این یخچال را باز می‌کنند، در بیرونی یا شوکیس به آنها 6 محفظه مجزا را ارائه می‌دهد تا بتوانند به آسانی به مواد غذایی پرمصرف دسترسی داشته باشند. در واقع این محفظه‌های شفاف و شیشه‌ای امکانی را فراهم می‌کنند تا بدون باز کردن در اصلی یخچال بتوان هر آنچه در محفظه‌های شوکیش قرار دارد را مشاهده کرد.

با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شویدبا قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شوید

محفظه داخلی یخچال (InnerCase) نیز برای نگهداری اقلام بزرگتر طراحی شده تا بتوان مواد غذایی از جمله سبزیجات، میوه و گوشت را در فضایی مناسبی برای مدت طولانی‌تر قرار دارد. از این رو هر کدام از اعضای خانواده بر اساس نوع سلیقه و عادت غذایی خود قادر هستند بدون این که وقت زیادی را صرف کنند، به نوشیدنی یا خوراکی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

حفظ رطوبت در سراسر یخچال

بزرگترین سرآشپزان جهان به کاربران توصیه می‌کنند برای پخت غذا حتما از مواد اولیه تازه استفاده کنند تا غذای آنها طعم مناسبی داشته باشد، اما دسترسی به مواد اولیه تازه برای تمام کاربران امکان‌پذیر نیست. در همین راستا یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ به سیستم خنک‌کنندگی دوگانه Twin Cooling Plus مجهز شده است.

با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شویدبا قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شوید

این راهکار نوآورانه سامسونگ باعث می‌شود تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، بتوان مواد غذایی را به مدت طولانی در یخچال تازه نگه داشت. این فناوری دو جریان هوای جداگانه را در یخچال می‌چرخاند و با دو سیستم کنترل دمای دقیق می‌تواند میزان رطوبت بهینه در یخچال و فریزر را حفظ کند.

سیستم سرمایشی ‎Twin Cooling Plus‎ قادر است با حفظ بالای رطوبت نسبت به یخچال‌های معمولی، برای حفظ و نگهداری مواد غذایی تازه شرایط ایده‌آلی را فراهم سازد. در این سیستم گردش هوای بخش یخچال و فریزر از یکدیگر جدا بوده و رطوبت مواد غذایی تازه در یخچال نیز حفظ خواهد شد.

به کمک این سیستم رطوبت مواد داخل یخچال تا 70 درصد حفظ خواهد شد. این در حالی است که یخچال‌های معمولی و قدیمی فقط 30 درصد رطوبت داخل مواد را حفظ می‌کنند. از این رو یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ می‌تواند میوه‌ها و سبزیجات را تا 2 برابر بیشتر تازه نگه دارد.

جلوگیری از ایجاد بوی بد

با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شویدبا قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شوید

بوی بد داخل یخچال یکی از مشکلات اصلی کاربران محسوب می‌شود. در همین راستا سامسونگ برای این سری از یخچال‌های خود سیستم Twin Cooling Plus را در نظر گرفته تا با خنک‌سازی جداگانه محفظه‌های یخچال و فریزر از انتشار بوی بد در یخچال جلوگیری کند.

صدا و مصرف انرژی کمتر در یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ

کاربران انتظار دارند محصولات لوازم خانگی که خریداری می‌کنند با دوام بوده و از کارایی بالایی برخوردار باشند. همچنین طی دهه گذشته صرفه‌جویی در مصرف انرژی علاوه بر کاهش هزینه‌ها در بحث حفظ محیط زیست نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در همین راستا یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ به کمپرسورهای اینورتر دیجیتال مجهز شده که حدود 30 درصد انرژی کمتری نسبت به قبل مصرف می‌کنند و همچنین باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای خواهند شد.

این کمپرسور به شکل هوشمند قدرت و سرعت کارکرد خود را بهینه خواهد کرد که نتیجه آن صرف انرژی کمتر و کاهش صدا خواهد بود. در واقع کمپرسور اینورتر دیجیتال سامسونگ مزایایی چون حفظ انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کاهش هزینه برق را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها