وزیر راه و شهرسازی: تبدیل قطار حومه‌ای ورامین _ قرچک _ تهران به مترو مورد تایید وزارت راه است


وزیر راه و شهرسازی: تبدیل قطار حومه‌ای ورامین _ قرچک _ تهران به مترو مورد تایید وزارت راه است

وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم و مسئولان شهرستان قرچک درخواست تبدیل قطار حومه‌ای تهران - قرچک - ورامین به مترو را دارند که این امر مورد تأئید وزارت راه و شهرسازی است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر راه و شهرسازی: تبدیل قطار حومه‌ای ورامین _ قرچک _ تهران به مترو مورد تایید وزارت راه است

ایسنا: وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم و مسئولان شهرستان قرچک درخواست تبدیل قطار حومه‌ای تهران - قرچک - ورامین به مترو را دارند که این امر مورد تأئید وزارت راه و شهرسازی است.

رستم قاسمی شامگاه جمعه ۶ خرداد ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: مسئولان قرچک درخواست‌های مکتوبی خطاب به رییس جمهور ارائه کردند که این درخواست‌ها در جلسه تخصصی با آیت‌الله رییسی و اعضای هیأت دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: یکی از درخواست‌های مردم و مسئولان قرچک، تبدیل قطار حومه‌ای به مترو است و در بررسی وضعیت اجرای طرح حمل و نقل ریلی این بخش از استان تهران به پایتخت، موضوع تبدیل طرح از قطار حومه‌ای به مترو مطرح شد که وزارت راه و شهرسازی به دلیل آن که این طرح مورد نیاز مردم است ، نه تنها با آن مخالف نیست، که قطعا با آن موافقت می‌کند.

این مقام مسئول بیان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن و تأمین زمین مورد نیاز آن و وضعیت مجتمع مسکونی یکهزار و ۱۰۰ واحدی قرچک نیز مسائلی از سوی مسئولان قرچک مطرح شد که تلاش می‌شود با همکاری مسئولان، این مشکل و نیاز مردم نیز برطرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا