دانلود رادار دقیق هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro 8.33.0


دانلود رادار دقیق هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro 8.33.0

با دانلود برنامه MyRadar Weather Radar Pro از دقیق‌ ترین اطلاعات و گزارش های هواشناسی باخبر شوید.

دانستن وضعیت آب و هوا می‌تواند در بعضی مواقع کمک زیادی به ما کند. فرض کنید برای آخر هفته برنامه خارج از شهر دارید؛ اگر ندانید که قرار است در آن بازه زمانی هوا چگونه باشد ممکن است با یک باران ناگهانی غافلگیر شوید اما اگر زودتر به فکر بررسی آب و هوا باشید می‌توانید با اطمینان بیشتری برنامه ریزی کنید.

حتی برای لباس پوشیدن نیز شما می‌توانید از برنامه‌های پیش‌بینی هوا استفاده کنید تا متوجه شوید بهتر است فردا لباس سبک بپوشید یا بارانی ، زیرا ممکن است هوا بارانی باشد. در بین همه نرم افزارهای پیش‌بینی آب و هوا، MyRadar Weather Radar یکی از بهترین‌ها است.

از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به محل قرار دادن مکان‌ها و موقعیت‌های دلخواه در لیست علاقه‌مندی‌ها برای دسترسی سریع، هشدارهای آب و هوایی برای هشدار دادن در مواقع بحرانی برای اطلاع کاربران و دارا بودن یک محیط کاربری ساده، آسان و کاربر پسند به دور از هیچگونه ابهام اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

دانلود فایل منیجر قدرتمند ES File Explorer File Manager

دانلود رادار دقیق هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro 8.33.0

برخی از قابلیت‌های این برنامه:

ارائه گزارش‌هایی کامل از شرایط آب و هوایی به صورت لحظه‌ای مشاهده اطلاعاتی نظیر دمای هوا، سرعت وزش باد، نقطه شبنم و … دسترسی به پیش بینی‌های روزانه و هفتگی آب و هوا نمایش اطلاعات در قالب انیمیشن‌ها و نقشه‌های متحرک قابل درک شناسایی موقعیت مکانی کاربر تنها با فعال سازی جی پی اس نمایش سریع اطلاعات به وسیله ویجت‌های صفحه نمایش اصلی امکان مشاهده اطلاعات چند مکان مختلف به صورت همزمان
تصاویری از محیط برنامه


دانلود رادار دقیق هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro 8.33.0دانلود رادار دقیق هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro 8.33.0دانلود رادار دقیق هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro 8.33.0


• دانلود و مشخصات فایل

دانلود رادار دقیق هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro 8.33.0
پسورد: yjc.ir
حجم: 47 مگابایت
نسخه: 8.33.0
نوع فایل: فایل زیپ حاوی apk
اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس