العربیه به نقل از سناتور جمهوریخواه: توافق هسته‌ای به پایان رسیده است / خبرگزاری دولت: صحت ندارد؛ گفتگو‌ها برای رسیدن به توافق همچنان در جریان هست


العربیه به نقل از سناتور جمهوریخواه: توافق هسته‌ای به پایان رسیده است / خبرگزاری دولت: صحت ندارد؛ گفتگو‌ها برای رسیدن به توافق همچنان در جریان هست

شبکه خبری العربیه عربستان در خبری که به نقل از لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه آمریکا منتشر کرد، مدعی شد که توافق هسته‌ای به پایان رسیده است.در همین حال خبرگزاری دولت (ایرنا) به نقل  از منابع مطلع ایرانی و غیرایرانی درگیر در مذاکرات در این خصوص نوشت که همگی به اتفاق این خبر را رد و تکذیب کردند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : العربیه به نقل از سناتور جمهوریخواه: توافق هسته‌ای به پایان رسیده است / خبرگزاری دولت: صحت ندارد؛ گفتگو‌ها برای رسیدن به توافق همچنان در جریان هست

شبکه خبری العربیه عربستان در خبری که به نقل از لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه آمریکا منتشر کرد، مدعی شد که توافق هسته‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش «انتخاب»؛ در همین حال خبرگزاری دولت (ایرنا) به نقل از منابع مطلع ایرانی و غیرایرانی درگیر در مذاکرات در این خصوص نوشت که همگی به اتفاق این خبر را رد و تکذیب کردند.

یک منبع مطلع ایرانی در این خصوص گفت: گفت وگوها برای رسیدن به توافق همچنان در جریان هست و هرگونه قضاوت زودهنگام یا خام بوده یا مغرضانه و نشان دهنده امیال درونی برخی از اظهار نظر کنندگان است.

وی افزود: رسیدن به توافق نیازمند اتخاذ رویکرد واقع بینانه و تصمیم سیاسی در واشنگتن است. اما آنچه مسلم است این که مذاکرات همچنان در جریان است و ایراد و انتشار چنین اظهاراتی توسط دشمنان توافق و گفت وگوها، چندان جای تعجب ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق