حماس: رژیم صهیونیستی باید عواقب حماقت خود را بر عهده بگیرد


حماس: رژیم صهیونیستی باید عواقب حماقت خود را بر عهده بگیرد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اگر رژیم صهیونیستی جرات کرده است عزم و اراده ما را بیازماید باید نتایج و عواقب این حماقت را نیز بر عهده بگیرد.

به گزارش درگاه اینترنتی جنبش حماس، ماهر صلاح عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت مردم فلسطین در غزه، مسجد الاقصی، اراضی اشغالی ۱۹۴۸، کرانه باختری رود اردن، قدس و حتی آوارگان فلسطینی در سرتاسر جهان حاضرند همه چیز خود را فدای قدس و مسجد الاقصی کنند. حال اگر رژیم صهیونیستی جرات کرده است عزم و اراده ما را بیازماید بنابراین باید نتایج و عواقب این حماقت را نیز بر عهده بگیرد.

ماهر صلاح افزود: این که رژیم صهیونیستی به رغم همه هشدار‌ها در صدد است تا برنامه موسوم به راهپیمایی پرچم را برگزار کند بدون تردید تلاشی بی فایده از سوی نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی برای نجات کابینه اش از ساقط شدن است، چیزی که حتما رخ خواهد داد.

صلاح اظهار کرد راهپیمایی پرچم توسط صهیونیست‌ها به روشنی گواهی بر افراطی گرایی این رژیم تحت تاثیر گروه‌های شهرک نشین افراطی است.

او خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی ما را در جریان عملیات شمشیر قدس در سال گذشته و در ماه مبارک رمضان امسال آزمود؛ بنابراین باید بداند بهای برافراشتن پرچم‌های ادعایی اسرائیل در مسجد الاقصی متعلق به فلسطین، به زیر درآوردن و پایین آوردن این پرچم‌ها در سرتاسر گیتی است و این برای هر انسان آزاده در هر جایی که هست یک تکلیف می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟