400 هزار لیتر روغن صنعتی موتور خودرو احتکار شده در هرمزگان کشف شد


400 هزار لیتر روغن صنعتی موتور خودرو  احتکار شده  در هرمزگان کشف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ماموران و ضابطان قضایی سازمان اطلاعات سپاه استان در سه عملیات جداگانه موفق به کشف400 هزار لیتر انواع روغن موتور خودروهای داخلی و خارجی احتکار و قاچاق به ارزش تقریبی 100 میلیارد ریال شده اند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، سردار اباذر سالاری با بیان اینکه پرونده اقلام‌ کشف شده و متهمان مربوطه در مراجع قضایی و تعزیراتی استان در حال رسیدگی است اظهار داشت: دریک ماه گذشته نیز یک ونیم تن روغن خوراکی ، ۱۷۹ تن آرد و۲ تن ونیم کیلوگرم شکربه ارزش پنج میلیارد ریال دراستان هرمزگان توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) کشف وضبط شده است.

وی افزود: اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام‌ امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان و بهره گیری از ظرفیت ابزارهای فنی و اطلاعاتی و بسیج مردمی در شهرستان های تابعه موفق به کشف و شناسایی اماکن غیرمجاز کالا و انبارهای احتکار شده و تاکنون صدها تن کالای اساسی را کشف و با هماهنگی مراجع قانونی وارد شبکه عرضه کرده است.

سردار سالاری یادآور شد: سپاه پاسداران در راستای حمایت از معیشت مردم و کمک به بخش های دولتی و برای اجرای هرچه بهتر طرح های اقتصادی علاوه بر ایفای نقش در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی و نظارت بر بازار و شبکه توزیع به منظور مقابله با گران فروشی با کمک سایر دستگاه‌های نظارتی اعم از مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی در زمینه برخورد قاطع با محتکران و کشف و شناسایی انبارهای غیر مجاز و اماکن غیرقانونی انباشت کالا نیز فعالیت‌های مناسبی تا کنون داشته است.

وی از آحاد مردم که با اطلاع رسانی به موقع از طریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات سپاه یا مراجعه به مراکز سپاه و بسیج هرگونه اقدام سوء امنیتی یا مفاسد اقتصادی را اطلاع رسانی می کنند قدردانی کرد.

وی گفت: به عناصری که آگاهانه یا ناآگاهانه در پازل دشمن بازی کرده و با اقدام های مجرمانه خود معیشت مردم را هدف قرار می دهند و با اقداماتی نظیر احتکار و گران فروشی کالاهای اساسی وخوراکی فشار به مردم را مضاعف می کنند بطور جدی هشدار می دهیم که اگر بخواهند به اقدام های غیر قانونی و ساختار شکنانه خود ادامه دهند، با برخورد شدید و قانونی پاسداران جان بر کف نظام در سپاه و سایر نهادهای انقلابی و امنیتی مواجه خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در