اعتراف کانادا به غیر فوتبالی بودن لغو بازی با ایران


اعتراف کانادا به غیر فوتبالی بودن لغو بازی با ایران

رکنا ورزشی: اتحادیه فوتبال کانادا به لغو سیاسی بازی ایران و کانادا اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، اتحادیه فوتبال کانادا با انتشار بیانیه‌ای درباره تصمیم این سازمان برای لغو یک جانبه بازی دوستانه با تیم ملی ایران توضیحاتی ارائه کرد.

در این بیانیه آمده است: «اتحادیه فوتبال کانادا نهایت تلاش خود را با نیت حصول اطمینان از افزوده شدن بر میزان تجربه تیم ملی مردان کشور از بازی مقابل تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی 2022 قطر انجام می‌دهد. در یک هفته اخیر شرایط ژئوپولیتیک (جغرافیای سیاسی) غیرقابل دفاع مربوط به میزبانی از تیم ملی ایران به طرز چشمگیری تفرقه‌انداز شده بود و در واکنش به آن، این بازی لغو شد. اگرچه که ما عوامل خارجی را هم در انتخاب رقیبی مناسب در فرآیند تصمیم‌گیری اولیه خود لحاظ کرده بودیم، اما برای موارد بعدی سعی خواهیم کرد که بهتر عمل کنیم.

اتحادیه فوتبال کانادا بازبینی جامعی در فرآیند میزبانی از بازی‌های ملی خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که در مسیر کمال‌گرایی در داخل و خارج از زمین مسابقه هیچ نکته‌ای از قلم نیفتاده است که این شامل مشورت با تمام سهامداران می‌شود. خودمان را نسبت به ایجاد محیطی سرشار از احترام برای تیم‌ها، بازیکنان و هواداران متعهد می‌دانیم. از این رو تلاش خود را برای یافتن رقیب جایگزین انجام خواهیم داد. به تمامی افرادی که بلیت این بازی را خریداری کرده بودند درباره لغو آن اطلاع رسانی شده و وجه خرید بلیت به آنها مسترد خواهد شد».

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟