ابراهیمی: کیفیت لیگ برتر پایین آمده است/به دلیل فقر مدیریتی و نداشتن روابط بین المللی تیم ملی از بازی مناسب تدارکاتی محروم است


ابراهیمی: کیفیت لیگ برتر پایین آمده است/به دلیل فقر مدیریتی و نداشتن روابط بین المللی تیم ملی از بازی مناسب تدارکاتی محروم است

رکنا ورزشی: مربی سابق تیم ملی ایران گفت: لیگ بیستم از کیفیت بالایی برخوردار نبود به طور مثال سید جلال حسین جایگزین مناسبی برایش وجود نداشت.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با رکنا در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران و بازی دوستانه با کانادا گفت: بازی تدارکاتی برای تیم ملی ضروری است، اگر بازی ایران مقابل این تیم برگزار شود با توجه به اینکه سبک بازی تیم ملی آمریکا و با توجه به اینکه بازیکنان این تیم بیشتر در تیم‌های اروپایی و لیگ انگلیس بازی می‌کنند برای برای بازی مقابل سه شیرها مفید است.

او در ادامه گفت: متاسفانه در فوتبال ایران فقر مدیریتی وجود دارد و نداشتن روابط بین المللی مزید بر علت شده است و این موضوعات به صورت پازل باعث می‌شود تا تیم ملی ایران سالها از بازی تدارکاتی مهم محروم شود در حالی کره جنوبی و عربستان و ژاپن حریفان خوبی را برای آماده سازی جام جهانی تدارک دیده اند.

مربی سابق تیم ملی در ادامه گفت: اسکوچیچ در دوره ای سرمربی تیم ملی شده که بازیکنان لژیونر زیادی را در اختیار داریم، اگر بازیکنان شاغل در خارج از کشور را نداشته باشیم کیفت‌مان به تیم‌های رده دوم کاهش می‌یابد. اسکوچیچ مربی خوش شانسی است که در این دوره سکان هدایت تیم ملی را در اختیار گرفته است.

مربی سابقه پرسپولیس در ادامه درخصوص قهرمانی زودهنگام استقلال در لیگ برتر گفت: قهرمانی را به استقلال تبریک می‌گویم این تیم موفق شد با ساختار دفاعی خوب قهرمان لیگ برتر شود.

او در ادامه تصریح کرد: لیگ بیستم از کیفیت بالایی برخوردار نبود به طور مثال سید جلال حسینی جایگزین مناسبی برایش وجود نداشت. در گذشته بازیکنان بزرگی مثل محمد خانی و فرشاد پیوس و علی دایی و محمد پنجعلی حضور داشته اند اما در حال حاضر به تدریج کیفیت بازیکنان در لیگ برتر پایین آمده است.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...