قوانین بین المللی را بلد نیستیم/ تیم ملی شرایط صعود به دور دوم جام جهانی را دارد


قوانین بین المللی را بلد نیستیم/ تیم ملی شرایط صعود به دور دوم جام جهانی را دارد

رکناورزشی: محمدرضا زادمهر پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس از شرایط امروز تیم ملی و بازی‌های دوستانه آن گفت.

به گزارش رکنا، به زمان روزهای فیفا برای انجام بازی‌های دوستانه نزدیک می شویم و تنها برای ایران یک تیم شرایط بازی را در این ایام پیدا کرده و آنهم کاناداست.البته که باید گفت همین در خصوص همین دیدار هم هر روز خبرهای تازه‌ای شنیده می شود و یک روز قطعی است و روز دیگر کنسل شده است.

محمدرضا زادمهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی و عدم تدارکات خوب برای این تیم در راه جام جهانی پیش رو گفت: ما در این دوره مجموعه ای از بهترین‌های فوتبال ملی مان را در اختیار دارم و حیف است برای این تیم تدارکات خوب فراهم نکنیم. این تیم ملی می تواند به دور بعدی راه پیدا کند.

وی درباره سرمربی تیم ملی گفت: اسکوچیچ زمانی هدایت این تیم را برعهده گرفت که هیچکدام از مربیان وطنی این مسئولیت را قبول نمیکردند و برخلاف خیلی‌ها متوجه شد به چه صورت با این تیم کار کند تا به جام جهانی برویم.

اسکوچیچ مثل برخی از مربیان اردوهای بلند مدت نگذاشت و تنها 48 ساعت قبل بازی بازیکنان را دعوت می کرد تا خستگی غالب نشود.

زادمهر درباره شرایط تیم ملی همچنین افزود: ما نمی توانیم به دلیل محدودیت‌های سیاسی اردوهای خوب وبازی‌های خوب در خارج از کشور داشته باشیم . مثلا بازی دوستانه با روسیه که لغو شد.تنها هدف ما باید این باشد که فدراسیون این شرایط را مدیریت کند.

زادمهر ادامه داد: باید انتظارها را از این تیم پایین بیاوریم تا مردم متوقع نشوند چون ما رعایت قوانین بین المللی را نمی دانیم و به نوعی بلد نیستیم سایر تیم‌ها از بازی دوستانه با ما امتناع کرده و به راحتی این فرصت‌ها را از دست می دهیم. بازی‌های دوستانه ضرورت دارد و هنوز هم فرصت داریم تا با یک برنامه ریزی حرفه ای ذهن و فکر اعضای تیم را درست کرده و با یک تیم همه جوره آماده به جام جهانی برویم.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت