قوانین بین المللی را بلد نیستیم/ تیم ملی شرایط صعود به دور دوم جام جهانی را دارد


قوانین بین المللی را بلد نیستیم/ تیم ملی شرایط صعود به دور دوم جام جهانی را دارد

رکناورزشی: محمدرضا زادمهر پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس از شرایط امروز تیم ملی و بازی‌های دوستانه آن گفت.

به گزارش رکنا، به زمان روزهای فیفا برای انجام بازی‌های دوستانه نزدیک می شویم و تنها برای ایران یک تیم شرایط بازی را در این ایام پیدا کرده و آنهم کاناداست.البته که باید گفت همین در خصوص همین دیدار هم هر روز خبرهای تازه‌ای شنیده می شود و یک روز قطعی است و روز دیگر کنسل شده است.

محمدرضا زادمهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی و عدم تدارکات خوب برای این تیم در راه جام جهانی پیش رو گفت: ما در این دوره مجموعه ای از بهترین‌های فوتبال ملی مان را در اختیار دارم و حیف است برای این تیم تدارکات خوب فراهم نکنیم. این تیم ملی می تواند به دور بعدی راه پیدا کند.

وی درباره سرمربی تیم ملی گفت: اسکوچیچ زمانی هدایت این تیم را برعهده گرفت که هیچکدام از مربیان وطنی این مسئولیت را قبول نمیکردند و برخلاف خیلی‌ها متوجه شد به چه صورت با این تیم کار کند تا به جام جهانی برویم.

اسکوچیچ مثل برخی از مربیان اردوهای بلند مدت نگذاشت و تنها 48 ساعت قبل بازی بازیکنان را دعوت می کرد تا خستگی غالب نشود.

زادمهر درباره شرایط تیم ملی همچنین افزود: ما نمی توانیم به دلیل محدودیت‌های سیاسی اردوهای خوب وبازی‌های خوب در خارج از کشور داشته باشیم . مثلا بازی دوستانه با روسیه که لغو شد.تنها هدف ما باید این باشد که فدراسیون این شرایط را مدیریت کند.

زادمهر ادامه داد: باید انتظارها را از این تیم پایین بیاوریم تا مردم متوقع نشوند چون ما رعایت قوانین بین المللی را نمی دانیم و به نوعی بلد نیستیم سایر تیم‌ها از بازی دوستانه با ما امتناع کرده و به راحتی این فرصت‌ها را از دست می دهیم. بازی‌های دوستانه ضرورت دارد و هنوز هم فرصت داریم تا با یک برنامه ریزی حرفه ای ذهن و فکر اعضای تیم را درست کرده و با یک تیم همه جوره آماده به جام جهانی برویم.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه