اورسجی: برنامه‌های مهمی پیش‌رو داریم


اورسجی: برنامه‌های مهمی پیش‌رو داریم

رکنا ورزشی: رییس فدراسیون کبدی گفت: تمام فکر و برنامه جدید ما معطوف به اعلام تاریخ دقیق بازی‌های آسیایی شده تا با توجه به اعلام زمان جدید براساس آن تصمیم‌گیری کنیم.

عباس اورسجی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص زمان برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا اظهار کرد: روز چهارشنبه در جلسه‌ای که همراه با هیات رییسه فدراسیون کبدی داشتیم، تمام فکر و برنامه جدید ما معطوف به اعلام تاریخ دقیق بازی‌های آسیایی شده که به تعویق افتاده بود که با توجه به اعلام زمان جدید براساس آن تصمیم‌گیری کنیم. چنانچه بازی‌های هانگژو در فروردین یا اردیبهشت 1402 باشد با قدرت اردوهای تیم ملی را ادامه خواهیم داد اما اگر بازی‌ها بخواهد در تابستان برگزار شود حتمأ سعی می‌کنیم شهریور یا مهر ماه میزبان قهرمانی آسیا یا مسابقات جهانی باشیم تا حداقل ورزشکاران ما از این جهت آسیب نبینند.

وی افزود: قرار شده تا یک هفته از طریق فدراسیون جهانی پیگیر مباحث باشیم تا بدانیم چه رویدادهایی می‌توانیم میزبانی کنیم. البته به تازگی رییس فدراسیون جهانی در اجلاس دبی مکاتبات خوبی با مسئولان کشورها داشتند تا تقویم پیشنهادی خودشان را اعلام کنند که فدراسیون جهانی هم براساس آن برنامه‌هایشان را تنظیم و به ما اطلاع دهند.

رییس فدراسیون کبدی گفت:خوشبختانه مکاتبات خوبی در این مدت با فدراسیون جهانی کبدی داشته‌ایم تا بتوانیم یک رویداد مهم بین‌المللی را در ایران میزبانی کنیم و همه چیز بسته به اعلام زمان بازی‌های آسیایی دارد. اگر شرایط امیدوارکننده و مسابقات زود باشد با مربی هندی همچنان ادامه همکاری خواهیم داد در غیر اینصورت برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی از توانمندی مربیان زبده داخلی خودمان بهره خواهیم برد. خوشبختانه مربیان ما از دانش خوبی برخوردار هستند که می‌توانند با تجربیاتی که از مربی هندی یاد گرفته‌اند از آن بهترین استفاده داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!