آپارتمان های 50‌ متری غرب تهران چند؟


آپارتمان های 50‌ متری غرب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های 50 متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت. اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ از آنجا که قیمت مسکن در چندین سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است، متقاضیان خرید مسکن به دنبال خرید آپارتمان‌های متراژهای پایین‌تر می‌باشند. در این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان‌های 50 متری در مناطق غربی شهر تهران مثل صادقیه، سعادت...

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ از آنجا که قیمت مسکن در چندین سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است، متقاضیان خرید مسکن به دنبال خرید آپارتمان‌های متراژهای پایین‌تر می‌باشند. در این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری در مناطق غربی شهر تهران مثل صادقیه، سعادت آباد، شهرک غرب، گیشا، پونک و ستارخان خواهیم پرداخت‌.مناطق غربی از بافت مدرن‌تری نیز برخوردار هستند‌.

آپارتمانی ۵۳ متری که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خواب نیز داشته باشد در صادقیه که یکی از مناطق مطرح غرب تهران است، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد. همچنین آپارتمانی ۵۴ متری در همین منطقه که ۱۱ ساله باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید مسکن در شهرک‌غرب را دارید، می‌توانید خانه‌ای نوساز با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب را با مبلغی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید خانه‌ای ۱۷ ساله در طرشت که متراژ آن ۵۴ متر باشد و تک خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم برای خرید خانه‌ای در گیشا(کوی‌نصر) که متراژ آن ۵۲ متر باشد و ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و همچنین ۱ خواب داشته باشد، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۵۵ متری در ستارخان که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، در روزهای گذشته با قیمتی معادل ۳ میلیارد تومان معامله شده است.

واحد آپارتمانی ۱۱ ساله در سعادت‌آباد که ۵۰ متری باشد و ۱ خواب داشته باشد، در روز‌های اخیر با قیمتی معادل ۵ میلیارد تومان معامله شده است.

واحدی ۵۵ متری در پونک که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های 50‌ متری غرب تهران چند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق